اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد دهه فجر هفتکل خبر داد

برگزاری 150 برنامه در ایام الله دهه مبارک فجر در هفتکل

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد دهه فجر هفتکل از برگزاری بیش از 150 برنامه به مناسبت فرار رسیدن سی و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.

برگزاری 150 برنامه در ایام الله دهه مبارک فجر در هفتکل

سیدحمیدرضا رشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هفتکل اظهار داشت: کمیته‌های ستاد دهه فجر تشکیل و فعالیت های خود را آغاز کرده‌اند.

وی افزود: برای ایجاد نشاط در جامعه همزمان با دهه مبارک فجر و آغاز سی و چهارمین بهار انقلاب اسلامی برنامه‌های متنوعی در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

مسئول ستاد دهه فجر شهرستان هفتکل دیدار با خانواده‌های شهدا را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر اعلام کرد و گفت: با هماهنگی‌های انجام شده در طول روزهای دهه فجر به همراه مسئولان ادارات و ارگان‌های مختلف به دیدار خانواده‌های معظم شاهد می‌رویم.

وی برپایی نماز شکر به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در مدارس را یکی دیگر از برنامه‌های ستاد دهه فجر بیان کرد و افزود: این نماز به شکرانه طلوع فجر پیروزی در مدارس هفتکل اقامه می‌شود.

رشیدی رژه موتور سواران را در سالروز ورود امام خمینی (ره) را یکی دیگر از برنامه های اجرا شده در هفتکل عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: شرکت کنندگان در این آیین پس از رزه و شادمانی در خیابان های شهر، با حضور بر مزار شهدای انقلاب سلامی و دفاع مقدس به مقام شامخ آنها ادای احترام کردند.

وی در ادامه به اجرای برنامه مختلف در سطح شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: این برنامه‌ها از سوی ادارات و ارگان‌ها، مساجد، پایگاه‌های مقاومت بسیج و آحاد مختلف مردم بر اساس زمان‌بندی و تقویم ستاد دهه فجر به اجرا در خواهند آمد.

انتهای پیام/2329/ت20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول