اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فردوس خبر داد

بهره‌برداری از 20 پروژه عمرانی فردوس در دهه فجر

خبرگزاری فارس: شهردار فردوس گفت: در دهه فجر امسال بیش از 20 پروژه عمرانی در این شهرستان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

بهره‌برداری از 20 پروژه عمرانی فردوس در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حمید حلاج‌مقدم پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح بلوار خرمشهر فردوس اظهار کرد: با توجه به عرض نسبتاً کم خیابان و عریض بودن پیاده‌روها، عملیات تعریض خیابان خرمشهر در سال گذشته انجام شد.

وی افزود: احداث آیلند و تامین روشنایی خیابان خرمشهر از نیمه دی‌ماه آغاز و با صرف اعتبار 225 میلیون ریال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

شهردار فردوس تصریح کرد: احداث آیلند به طول 250 متر شامل 500 متر کاترزنی، جمع‌آوری آسفالت، خاک‌برداری به طول 250 متر و عرض دو متر، تهیه و نصب جدول سیمانی به طول 500 متر از جمله اقدامات انجام شده در بلوار خیابان خرمشهر است.

حلاج‌مقدم تهیه خاک مناسب باغچه و درخت‌کاری و نصب 9 عدد استند برای تبلیغات در مناسبت‌های مختلف را از دیگر اقدامات انجام شده در این پروژه برشمرد.

این مسئول یادآور شد: در ایام دهه فجر امسال بیش از 20 پروژه عمرانی در فردوس به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار فردوس همچنین به آسفالت و زیرسازی معابر فرعی فاز دو مسکن مهر فردوس اشاره کرد و گفت: اجرای 7200 مترمربع آسفالت، 9500 مترمربع زیرسازی و 1200 متر جدول‌گذاری معابر فرعی فاز دو مسکن مهر با اعتباری بالغ بر 170 میلیون تومان اجرا و در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

حلاج‌مقدم، ایجاد و اصلاح فضای سبز عمومی فاز یک مسکن مهر شامل پیاده‌روسازی و کف‌سازی 1500 مترمربع، اجرای مبلمان شهری، احیای 500 مترمربع فضای سبز با صرف اعتبار 100 میلیون تومان را از دیگر پروژه‌های افتتاحی شهرداری فردوس در دهه فجر امسال عنوان کرد.

* افتتاح تعریض خیابان امام خمینی (ره) در نیمه نخست سال آینده

وی از افتتاح تعریض خیابان امام‌خمینی(ره) فردوس در نیمه نخست سال آینده خبر داد و افزود: احداث یک‌هزار و 500 متر کانال، یک‌هزار و 200 متر مربع پیاده‌روسازی و 200 متر پل‌بندی از جمله اقدامات انجام شده در خیابان امام خمینی‌ (ره) فردوس است که این پروژه با 70 درصد پیشرفت فیزیکی در نیمه نخست سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار فردوس در بازدید مسئولان از پروژه تعریض و جمع‌آوری آب‌های سطحی خیابان امام خمینی‌ (ره) این شهرستان، تصریح کرد: برای احداث کانال جمع‌آوری آب‌های سطحی خیابان امام خمینی (ره) فردوس مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/69007/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول