اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمین روز از دهه فجر

12 پروژه‌ برق‌رسانی در بیرجند افتتاح شد

خبرگزاری فارس: در چهارمین روز از دهه فجر تعداد 12 پروژه‌ برق‌رسانی در بیرجند افتتاح شد.‌

12 پروژه‌ برق‌رسانی در بیرجند افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مدیر توزیع نیروی برق بیرجند صبح امروز در مراسم افتتاح پروژه‌ برق‌رسانی به مسکن مهر سایت اداری در فاز یک و سه اظهار داشت: هم‌اکنون 98 هزار مشترک برق در شهرستان بیرجند داریم.

احمد برزگر ادامه داد: برق این تعداد مشترک برق از طریق پست‌های فوق توزیع تامین می‌شود.

وی افزود: این میزان انرژی تامین شده برای مشترکان شهرستان توسط 2 هزار و 100 کیلومتر شبکه فشار متوسط، یک‌هزار و 170 کیلومتر فشار ضعیف و یک‌هزار و 840 دستگاه پست توزیع تامین می‌شود.

مدیر توزیع نیروی برق بیرجند از وجود 72 هزار مشترک شهری و 6 هزار مشترک روستایی در این شهرستان خبر داد و گفت: 376 روستای شهرستان بیرجند در حال حاضر برق‌دار هستند.

برزگر با بیان اینکه هم‌اکنون 99 درصد جمعیت این شهرستان از نعمت برق برخوردار هستند، اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 290 پروژه ریز و درشت با اعتبار 4 میلیارد و 860 میلیون تومان در بیرجند به بهره‌برداری رسیده است.

وی از افتتاح همزمان 11 پروژه برق‌رسانی دیگر در بیرجند همزمان با بهره‌برداری از پروژه‌ برق‌رسانی به مسکن مهر سایت اداری در فاز یک خبر داد و عنوان کرد: اعتبار  هزینه شده برای این پروژه‌ها 2 میلیارد و 187 میلیون تومان است.

مدیر توزیع نیروی برق بیرجند ادامه داد: 483 متر شبکه زمینی فشار متوسط و 687 متر شبکه هوایی از جمله عملیات‌های اجرایی برای آماده‌سازی این پروژه‌ها به شمار می‌رود.

این مسئول در پایان اذعان داشت: 2 هزار و 312 خانوار از مزایای این پروژه‌ها بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/69003/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول