اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش نرماشیر خبر داد

نمایش 40 فیلم جشنواره رشد در نرماشیر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش نرماشیر گفت: تاکنون در جشنواره فیلم رشد در نرماشیر 40 فیلم کوتاه و بلند به نمایش گذاشته شده است.

نمایش 40 فیلم جشنواره رشد در نرماشیر

عباس حدادیان امروز در حاشیه جشنواره فیلم رشد در شهرستان نرماشیر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: از آن جا که برای نخستین بار در شرق استان کرمان، جشنواره فیلم رشد برگزار می‌شود، استقبال بسیار خوب و بی‌نظیری از جشنواره به عمل آمده و تاکنون بیش از 40 فیلم کوتاه و بلند به نمایش گذاشته شده است.

حدادیان افزود: این جشنواره در دو محل سالن کوثر نرماشیر و در بخش روداب در سالن شهید باهنر و با مسئولیت نمایندگی آموزش و پرورش روداب در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: در این جشنواره فیلم‌های مربوط به تمام مقاطع تحصیلی به نمایش گذاشته می‌شود و همه دانش‌آموزان این فیلم‌ها را تماشا می‌کنند.

حدادیان بیان داشت: از آن جا که دشمن با ابزار رسانه قصد تخریب روحیه خودباوری و امید را در نسل نو دارد، جشنواره فیلم رشد می‌تواند در مقابل این هجمه دشمن دفاع کند.

وی عنوان کرد: از آن جا که شهرستان نرماشیر مدارس پراکنده زیادی را دارد و اکثریت مدارس روستایی هستند و فاصله زیادی تا مرکز شهرستان دارند، جشنواره فیلم رشد در بخش روداب با مسئولیت نمایندگی آموزش و پرورش در حال انجام است.

وی لزوم ارتقای نمایندگی آموزش و پرورش روداب را به اداره ضروری دانست و افزود: جمعیت دانش‌آموزی بخش روداب از بعضی مناطق استان که اداره آموزش و پرورش مستقل دارند، بیشتر است و فقط یک نمایندگی آموزش و پرورش در این بخش فعالیت دارد که با تعداد کم نیرو توان نظارت و پشتیبانی از مدارس پراکنده این بخش را ندارد.

انتهای پیام/80026/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول