اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شطرنج گیلان خبر داد

ثبت‌ نام 120 شطرنج‌باز در جام بین‌المللی خزر

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت شطرنج گیلان گفت: تاکنون تعداد ثبت‌ نام کنندگان شطرنج بین‌المللی جام خزر در گیلان از مرز 120 نفر گذشته است و 48 نفر استاد بزرگ هستند.

ثبت‌ نام 120 شطرنج‌باز در جام بین‌المللی خزر

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، کیومرث بیات در جمع اعضای هیئت شطرنج استان با اشاره به آخرین وضعیت ثبت‌ نام شطرنج‌بازان در جام بین‌المللی خزر اظهار کرد: در جدول A تاکنون 48 اساتید بزرگ، بین‌المللی، اساتید فیده و بازیکنان دارای درجه بین‌المللی بالای 2100 ثبت ‌نام کرده‌اند.

وی افزود: در جدول B تاکنون 28 بازیکن دارای درجه بین‌المللی زیر 2100 و بدون ریتینگ ثبت‌ نام کرده‌اند.

رئیس هیئت شطرنج گیلان ثبت‌ نام شدگان در جدول C که شامل بازیکنان دختر و پسر زیر 14 سال است را تاکنون 33 شطرنج‌باز از کشور عنوان کرد.

به گفته وی، در جدول D که با نام فجر بانوان برگزار می‌شود تاکنون 9 بانوی شطرنج‌باز شرکت کرده‌اند و این ثبت‌ نام‌ها در تمام جدول‌ها تا پنجم اسفند ماه امسال ادامه دارد.

بیات اضافه کرد: هیئت شطرنج گیلان در نظر دارد یازدهمین دوره مسابقات شطرنج بین‌المللی خزر را از 11 تا 18 اسفند ماه امسال در شهر رشت برگزار کند.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات در چهار جدول برگزار می‌شود، اضافه کرد:‌ مسابقات طبق مقررات فدراسیون جهانی شطرنج (فیده) برگزار می‌شود.

این مسئول بازیکنان گروه‌های سنی را زیر 6، 8، 10، 12 و 14 در یک گروه و جدول C ذکر کرد و گفت: به نفرات نخست تا سوم هر رده جایزه نقدی طبق جدول و حکم و مدال بین‌المللی اهدا می‌شود و هر بازیکن حق دارد تنها جایزه جدول گروه سنی خود را دریافت کند.

وی پذیرش شطرنج‌بازان را از روز 10 اسفند ماه امسال در محل هیئت شطرنج استان در ورزشگاه یادگار امام (ره) رشت اعلام کرد و گفت: در هیچ شرایطی روز یازدهم پذیرش انجام نمی‌شود.

انتهای پیام/84002/ز20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول