اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اواسط هفته آینده

2دانش‌آموز شین‌آبادی از بیمارستان سوختگی اصفهان مرخص می‌شوند

خبرگزاری فارس:رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی امام موسی کاظم (ع) اصفهان گفت: چهار نفر از دانش‌آموزان شین‌آبادی از بیمارستان سوختگی اصفهان مرخص شده‌اند و اواسط هفته آتی نیز دو دانش‌آموز دیگر از این بیمارستان ترخیص می‌شوند.

2دانش‌آموز شین‌آبادی از بیمارستان سوختگی اصفهان مرخص می‌شوند

فریدون عابیدنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه شش نفر از دانش‌آموزان حادثه‌دیده دبستان روستای شین‌آباد از 11 دی ماه امسال برای انجام مراحل درمانی خود به بیمارستان سوانح و سوختگی اصفهان منتقل شده‌اند، اظهار کرد: درمان این دانش‌آموزان با استفاده از انجام عمل‌های اتوگرافت و پانسمان نقره انجام شده است.

وی اضافه کرد: 15 درصد از مراحل درمانی یک بیمار سوختگی در زمان بستری شده در بیمارستان انجام می‌شود و در حال حاضر 15 درصد از مراحل درمانی شش نفر از دانش‌آموزان حادثه‌دیده دبستان روستای شین‌آباد در این بیمارستان انجام شده است.

رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی امام موسی کاظم (ع) اصفهان تصریح کرد: چهار نفر از دانش‌آموزان شین‌آبادی از بیمارستان سوختگی اصفهان مرخص شده‌اند و اواسط هفته آتی نیز دو دانش‌آموز دیگر از این بیمارستان ترخیص می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه آمنه راک با 50 درصد سوختگی و نادیا صالح نیز با 45 درصد سوختگی هنوز در این بیمارستان بستری هستند، ادامه داد: مراحل درمانی این دانش‌آموزان به سرعت طی می‌شود.

عابدینی با بیان اینکه وضعیت جسمانی این دانش‌آموزان رو به بهبود است، تاکید کرد: در حال حاضر این دانش‌آموزان در حال دریافت دارو‌های خوراکی هستند و درمان تکمیلی این دانش‌آموزان پس از مرخص شدن از بیمارستان باید انجام شود.

وی با اشاره به اینکه بهبود کامل درمان این دانش‌آموزان و تمام بیماران سوختگی به زمان نیاز دارد، افزود: 85 درصد درمان بیماران سوختگی باید پس از مرخص شدن از بیمارستان صورت بگیرد اما در حال حاضر تمام دانش‌آموزان منتقل شده به این بیمارستان در شرایط مناسبی قرار دارند.

انتهای پیام/63004/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول