اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل برق منطقه‌ای آذربایجان خبر داد

تسهیلات 125 میلیون یورویی بانک توسعه اسلامی برای احداث 8 پروژه

خبرگزاری فارس: مدیرعامل برق منطقه‌ای آذربایجان گفت: برای احداث هشت پروژه مهم برق منطقه‌ای آذربایجان، بانک توسعه اسلامی 125 میلیون یورو تسهیلات پرداخت می‌کند.

تسهیلات 125 میلیون یورویی بانک توسعه اسلامی برای احداث 8 پروژه

به گزارش خبرگزاری فارس از جلفا، علی بهاری‌وند بعد از ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از بخش 132 کیلوولت پست 20/132/400 کیلوولت گلفرج با اشاره به پروژه‌های در حال احداث برق آذربایجان در سطح استان گفت: از 220 پروژه فعال برق آذربایجان 92 پروژه مربوط به استان آذربایجان شرقی است که برای احداث این پروژه‌ها بالغ بر 880 میلیارد ریال بودجه پیش‌بینی شده است.

وی یکی از اقدامات خوب برق آذربایجان در سال 91 را کسب موفقیت بانک توسعه اسلامی برای اعطای تسهیلات 125.19 میلیون یورویی این بانک برای احداث هشت پروژه مهم و زیربنایی برق آذربایجان اعلام کرد و افزود: از این مبلغ که مقرر شده طی سه سال به برق منطقه‌ای آذربایجان پرداخت شود 55 میلیون یورو مربوط به استان آذربایجان شرقی است که چهار پروژه هزینه خواهد شد.

بهاری‌وند با اشاره به مشخصات و اهداف پروژه 400 کیلوولت گلفرج که مجموعا 240 میلیارد ریال هزینه در برداشته است، گفت: بخش 132 کیلوولت این پروژه با 70 میلیارد ریال احداث شده که امروز به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل برق منطقه‌ای آذربایجان تبادل انرژی با کشورهای همسایه از جمله جمهوری آذربایجان، ارمنستان، تقویت شبکه برق فوق توزیع شمال استان آذربایجان شرقی تامین برق صنایع منطقه آزاد ارس و ایستگاه‌های پمپاژ آب ارس به دریاچه ارومیه و کشاورزی منطقه و نیز تامین برق مشترکان و سرمایه‌گذاران منطقه را از جمله اهداف مهم این پروژه ذکر کرد.

انتهای پیام/60002/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول