اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فیروزی:

نفت اگر گُر بگیرد، سپاهان با دیگر تیم‌ها برایش فرق نمی‌کند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در شرایط فعلی همه مسابقات برای صنعت نفت یکسان بوده و بازی با سپاهان تفاوتی با دیگر مسابقات ندارد.

نفت اگر گُر بگیرد، سپاهان با دیگر تیم‌ها برایش فرق نمی‌کند

علیرضا فیروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان اظهار کرد: بازی با گهر را خیلی خوب آغاز کردیم اما بعد از آنکه چند موقعیت گل را از دست دادیم بازیکنان تیم صنعت نفت دچار استرس شده و در ادامه نتوانستند توانایی‌های واقعی خود را به نمایش بگذارند.

وی در همین خصوص اضافه کرد: حس قشنگی در بازی برابر گهر ایجاد شده بود و همه بازیکنان تیم دوست داشتند برای کمک به مجموعه کاری انجام بدهند که همین موضوع در دقایق پایانی و روی ضد حمله‌های تیم حریف می‌توانست خطرناک باشد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: باید در زدن ضربات نهایی و پاس‌ها دقت بیشتری داشته و از فرصت‌های ایجاد شده نهایت بهره را ببریم.

وی از دیدار بعدی تیمش و رویارویی با تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت و خاطرنشان کرد: به هر ترتیب بازی در خانه حریف مشکل بوده و مسابقه آسانی را پیش‌رو نداریم.

فیروزی در پایان گفت: در حال حاضر بازی با سپاهان و تیم‌های دیگر فرقی برای ما نداشته و در هر دیدار باید برای کسب پیروزی به میدان برویم.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در چارچوب مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور روز جمعه در اصفهان به مصاف سپاهان می‌رود؛ نماینده آبادان در لیگ برتر در آخرین مسابقه خود در آبادان با نتیجه صفر بر صفر در برابر گهر دورود متوقف شد.

انتهای پیام/72009/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول