اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملایر خبر داد

افتتاح نخستین شعبه پست بانک روستایی همدان در ملایر

خبرگزاری فارس: فرماندار ملایر از افتتاح نخستین شعبه پست بانک روستایی استان همدان در روستای اسلام‌آباد ملایر خبر داد.

افتتاح نخستین شعبه پست بانک روستایی همدان در ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حسن خیریانپور ظهر امروز در مراسم افتتاح نخستین شعبه پست بانک روستایی استان همدان پیشرفت امروز در دورترین نقاط روستایی را در طرح‌های عمرانی و خدماتی از نعمت‌های انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار داشت: بیشتر این خدمات در دولت خدمتگذار نهم و دهم انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه روستای اسلام‌آباد به دلیل وسعت و جمعیت در تقسیمات کشوری جزو سه روستا در شهرستان ملایر است که به شهر تبدیل خواهد شد، بیان داشت: نخستین شعبه پست بانک روستایی استان همدان در روستای اسلام‌آباد ملایر افتتاح می‌شود که برای این طرح 60 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

مدیر شعب پست بانک استان همدان نیز از فعالیت 440 دفتر آی سی تی در استان همدان خبر داد و افزود: از این تعداد 71 دفتر در شهرستان ملایر فعال است.

فرشید تولایی اظهار داشت: شعبه‌های مستقل روستایی در راستای گسترش سیاست‌های عدالت‌محور جمهوری اسلامی و ارائه خدمات بانکی در دورترین نقاط کشور ایجاد شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر 10 دفتر روستایی در کشور مجهز به خدمات بانکی هستند، افزود: با فعالیت این شعبه، اهالی روستای اسلام‌آباد از این امکانات و بستر استفاده مناسب خواهند کرد.

مدیر شعب پست بانک استان همدان گفت: مردم می‌توانند خدماتی چون افتتاح حساب‌های قرض الحسنه، جاری، کوتاه‌مدت، پرداخت قبوض و صدور کارت‌های اعتباری و... را در این دفاتر انجام دهند.

انتهای پیام/89013/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول