اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ایام‌الله دهه فجر

2 طرح بهزیستی در تفت افتتاح شد

خبرگزاری فارس: همزمان با ایام‌الله دهه فجر، دو طرح بهزیستی شامل یک مرکز ترک اعتیاد و یک مهدکودک در شهرستان تفت افتتاح شد.

2 طرح بهزیستی در تفت افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، مدیرکل بهزیستی استان یزد در مراسم افتتاح مرکز ترک اعتیاد تفت با اشاره به جنگ نرم دشمن اظهار داشت: امروز یکی از قرارگاه‌های دشمن در جنگ نرم، بحث اعتیاد است و برای گرفتار کردن مردم به ویژه قشر جوان در دام اعتیاد، برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای دارد.

محمدحسین رحیمی نسب، پایین آمدن سن اعتیاد و رواج آن در بین بانوان را از نشانه‌های برنامه‌ریزی دقیق دشمن برای ترویج اعتیاد دانست و افزود: باید با تمام قوا در مقابل ترویج این بلای خانمانسوز مقاومت کنیم.

وی، اعتیاد را ام‌الفساد خواند و بیان کرد: بسیاری از جرایم مثل سرقت، قتل، خودکشی، پرخاشگری، همسرآزاری، خودفروشی و دیگر فروشی ریشه در اعتیاد دارد.

رحیمی‌نسب همچنین با اشاره به اهمیت کار در مراکز ترک اعتیاد یادآور شد: تلاش برای نجات معتادان یک امر مقدس است و باید به عنوان یک کار ارزشی به مراکز ترک اعتیاد نگاه کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر 38 مرکز درمان اعتیاد از سازمان بهزیستی استان مجوز فعالیت گرفته‌اند و 14 کمپ ترک اعتیاد در استان فعالیت می‌کنند و در 9ماهه اول سال جاری، 3 هزار و 629 نفر از این مراکز خدمات دریافت کرده‌اند.

مدیرکل بهزیستی استان یزد امروز همچنین یک مهد کودک را در شهرستان تفت افتتاح کرد.

وی در مراسم افتتاح این طرح نیز یادآور شد: کار در مهدهای کودک به نوعی از کار در مراکز دانشگاهی از اهمیت بیشتری برخوردار است زیرا می‌توان دانشگاه‌های پویا و فعال را در همین مهدهای کودک ایجاد کرد.

رحیمی‌نسب با اشاره به فرمایشات حضرت امام (ره) که معلمی را شغل انبیاء دانستند، گفت: آینده این جامعه در دستان همین کودکانی است که امروز ما مسئولیت آموزش آنان را برعهده گرفته‌ایم.

وی، تعداد مهدهای کودک در استان را 331 مورد دانست که شامل 173 مهد کودک شهری و 158 روستامهد است.

رحیمی‌نسب، ترویج مهدهای کودک قرانی و آدینه مهدها را از سیاست‌های بهزیستی اعلام کرد و افزود: بهزیستی آماده همکاری و حمایت از این مهدها است.

انتهای پیام/2464/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول