اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی:

امنیت در کشور پیش شرط لازم برای سرمایه‌گذاری در گردشگری است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی امنیت در سراسر کشور و به تبع آن در استان آذربایجان‌شرقی را پیش شرط لازم برای رسیدن به سرمایه‌گذاری در گردشگری خواند.

امنیت در کشور پیش شرط لازم برای سرمایه‌گذاری در گردشگری است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدعلی نصرتی در جمع هنرمندان صنایع دستی آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: گردشگری دارای ارتباط مستقیم و متقابل با مقوله امنیت است.

نصرتی با تاکید بر اینکه در تمام جوامع یکی از مهم‌ترین فاکتورهای رونق و توسعه صنعت توریسم در گرو امنیت گردشگران و مقاصد گردشگری است، اظهار داشت: رشد چشمگیر ورود گردشگران خارجی به کشور به وضوح بیانگر امنیت بالای موجود در ایران است.

وی امنیت را یکی از شاخص‌ترین عوامل گسترش صنعت گردشگری خواند و گفت: توسعه زیرساخت‌های گردشگری، همکاری دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغات مناسب و مشارکت گسترده دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی همزمان با توسعه گردشگری، طی سال‌های اخیر توسعه امنیت ملی را نیز در کشور به همراه داشته است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خاطرنشان کرد: هم اکنون با اقدامات انجام گرفته، تعریف جدیدی از امنیت ملی در سایه حضور گردشگران خارجی، شناخت واقعیت‌های داخلی و انتقال آنها به خارج صورت پذیرفته است.

نصرتی فراهم آوردن امنیت در سراسر کشور و به تبع آن در استان آذربایجان‌شرقی را پیش شرط لازم برای رسیدن به توسعه پایدار سرمایه‌گذاری در گردشگری و نتایج حاصل از آن از قبیل توسعه اقتصادی کشور خواند که طی چند سال اخیر به طور جدی و هدفمند پیگیری و اجرا شده است.

وی همچنین برپایی جشنواره‌ها و نمایشگاه‌هایی همچون جشنواره ملی صدای عشایر را فرصتی برای معرفی تمام وجه‌ها و بخش‌های گردشگری این مرز و بوم خواند و از مدیران سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور و استان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/60002/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول