اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری:

شرکت مخترعان چهارمحال و بختیاری با 16 اختراع در جشنواره نوآوری تهران

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری گفت: مخترعان چهارمحال و بختیاری با 16 اختراع در پنجمین جشنواره بین‎المللی نوآوری و شکوفایی در تهران حضور دارند.

شرکت مخترعان چهارمحال و بختیاری با 16 اختراع در جشنواره نوآوری تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، خداداد پیرعلی ظهر امروز در دیدار با جمعی از نخبگان این استان اظهار داشت: بنیاد نخبگان استان با تعداد 16 اختراع در پنجمین جشنواره بین المللی نوآوری و شکوفایی فجر انقلاب اسلامی پس از داوری مقدماتی حضور یافته است.

وی افزود: از این تعداد اختراع، 9 طرح در بخش تجاری سازی و هفت طرح نیز در بخش داوری جشنواره شرکت کرده است.

پیرعلی با اشاره به جشنواره منطقه کوهرنگ  گفت: از هشت طرحی که در جشنواره منطقه‌ای اختراعات کوهرنگ سال‌جاری مشمول اعتبار پژوهش و نوآوری سطح سه بنیاد ملی نخبگان شدند، چهار طرح در بخش تجاری سازی جشنواره نوآوری و شکوفایی فجر انقلاب اسلامی پذیرفته شده و در این جشنواره ارائه شده است .

رئیس بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری با اشاره به هدف برگزاری جشنواره خاطرنشان کرد: محور اصلی جشنواره اختراع و نوآوری که از بررسی یک ایده و محصول آغاز شده و به بازارهای منطقه‌ای و بین‌المللی ختم می‌شود و جشنواره بین‌المللی نوآوری و شکوفایی فجر انقلاب اسلامی، با رویکرد تجاری‌سازی اختراعات از روز 16 تا 19  بهمن ماه در محل مصلای بزرگ امام خمینی تهران در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه در جشنواره منطقه‌ای کوهرنگ هشت اختراع از استان موفق به احراز شرایط سطح سه اختراعات بنیاد ملی نخبگان شدند تصریح کرد: اختراعاتی هم که در بخش داوری این جشنواره تأیید شوند، مشمول اعتبار پژوهش و نوآوری سطح سه بنیاد ملی نخبگان می‌شوند.

پیرعلی با اشاره به بخش‌های  مختلف جشنواره  تاکید کرد: بخش‌های داوری  که شامل داوری اختراعاتی که دارای گواهی ثبت اختراع بوده و تاکنون در فرآیند ارزیابی بنیاد ملی نخبگان قرار نگرفته‌اند، بخش تجاری سازی، تسهیل کنندگان، سرمایه گذاری و سایر بخش‌های مربوطه است.

این مسئول از حضور 10 هزار اختراع در پنجمین دوره  جشنواره  بین المللی نوآوری و شکوفایی خبر داد و گفت: این رقابت بسیار فشرده است و استان با داشتن تجربه شرکت در چنین جشنواره‎هایی وضعیت خوبی دارد.

انتهای پیام/ 68006/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول