اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر صورت می‌پذیرد

افتتاح 2 پروژه روشنایی با 480 میلیون تومان اعتبار در همدان

خبرگزاری فارس: مدیر راهداری استان همدان گفت: دو پروژه روشنایی محور همدان ـ فامنین و همدان ـ ملایر با 480 میلیون تومان هزینه طی این هفته به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح 2 پروژه روشنایی با 480 میلیون تومان اعتبار در همدان

محمد رودباری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: طی این هفته دو پروژه در حوزه راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان همدان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: این پروژه‌ها شامل روشنایی محور همدان ـ فامنین به طول 3 هزار و 600 متر طول با هزینه 300 میلیون تومان و روشنایی محور همدان ـ ملایر به طول 2.5 کیلومتر با هزینه 180 میلیون تومان انجام می‌شود که طی ایام‌الله دهه فجر افتتاح می‌شوند.

مدیر راهداری استان همدان بیان داشت: فعالیت‌های مربوط به حوزه راهداری اقدامات مستمر و جاری هستند که با توجه به ضرورت اجرایی نمی‌توان آنها را به تأخیر انداخت.

وی تأکید کرد: با توجه به این امر پروژه‌ها در این حوزه نباید تعطیل شود و باید به صورت مستمر و جاری صورت گیرد که از آن جمله می‌توان به راهداری زمستانی اشاره کرد.

رودباری با بیان اینکه تاکنون عملکرد عوامل راهداری در بحث راهداری زمستانی خوب بوده است، یادآور شد: تاکنون مشکلی در این زمینه نداشته‌ایم و امید است در چند روز باقی مانده فصل زمستان نیز خوب عمل کنیم و مشکلی برای مردم ایجاد نشود.

وی با اشاره به استقرار عوامل راهداری تا 15 فروردین ماه سال 92 در راهدارخانه‌ها عنوان کرد: تمام طرح‌ها و پروژه‌هایی که برای امسال برنامه‌ریزی شده بود محقق شده است.

مدیر راهداری استان همدان در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: ساماندهی و رفع نقاط پرحادثه‌ از دیگر برنامه‌هایی است که در دستور کار حوزه راهداری قرار دارد و حدود 28 مورد شناسایی شده که امید است بتوانیم این امر را در برنامه‌های سال آینده با توجه به اعتباراتی که در اختیار ما قرار می‌گیرد انجام دهیم.

انتهای پیام/89006/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول