اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر

مرکز هدایت عملیات بحران در بردسیر افتتاح شد

خبرگزاری فارس: همزمان با ششمین روز از ایام‌الله دهه فجر مرکز هدایت عملیات بحران EOC شبکه و مرکز بهداشت شهرستان بردسیر افتتاح شد.

مرکز هدایت عملیات بحران در بردسیر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسیر، همزمان با ششمین روز از ایام‌الله دهه فجر مرکز هدایت عملیات بحران EOC شبکه و مرکز بهداشت شهرستان بردسیر با حضور رئیس اداره سلامت دهان و دندان وزارت بهداشت و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کرمان و شهرستان بردسیر افتتاح شد.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در این آیین گفت: با تفکر ایجاد فضای مدیریت بحران به صورت منطقه‌ای اتاق‌های بحران اورژانس در تمام شهرستان‌ها برای بررسی وضعیت مناطق در حوادث سطح یک تشکیل شد.

امین صابری‌نیا اظهار داشت: با توجه به ابلاغ رئیس دانشگاه مبنی بر اینکه مدیران شبکه و مراکز بهداشت و درمان زیرپوشش این دانشگاه مدیران تام‌الاختیار در حوادث آن شهرستان محسوب می‌شوند، بنابراین ضرورت ایجاد اتاق بحران برای برنامه‌ریزی در زمینه نحوه برخورد با حوادث و همچنین ارسال اطلاعات به‌روز به ستاد مرکزی مدیرت بحران دانشگاه لازم بود.

وی عنوان کرد: مرکز هدایت عملیات بحران شبکه و مرکز بهداشت شهرستان بردسیر با هزینه‌کرد 15 میلیون تومان اعتبار راه‌اندازی شده است.

صابری‌نیا ابراز داشت: در حال حاضر شهرستان‌های زرند، کرمان، سیرجان، بافت و بردسیر دارای مرکز هدایت عملیات بحران مستقل و سایر شهرستان‌های زیرپوشش این دانشگاه به صورت مجازی راه‌اندازی شده‌اند.

انتهای پیام/2446/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول