اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی خبر داد

بهره‌برداری از پروژه‌های شرکت برق در 10 شهر آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: پروژه‌های شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی در 10 شهرستان در ایام دهه فجر سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از پروژه‌های شرکت برق در 10 شهر آذربایجان‌غربی

حمید کاظمی‌کیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: دهه فجر سال جاری پروژه‌های شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی در 10 شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به پروژه‌های افتتاحی در ارومیه، تصریح کرد: برق‌رسانی به پاسگاه مرزی مرگرش، تأمین برق مسکن مهر تعاونی کارمندی شماره سه گلمان و اصلاح شبکه و کاهش تلفات در محدوده برق شهید باهنر از جمله این پروژه‌هاست.

کاظمی‌کیا با بیان اینکه اعتبار هزینه شده برای پروژه‌های شرکت توزیع نیرو برق آذربایجان‌غربی در ارومیه بیش از چهار میلیارد ریال است، خاطر نشان کرد: هدف از اجرای این پروژه‌ها برق‌رسانی به پاسگاه مرزی، تأمین برق مساکن مهر و کاهش تلفات شبکه توزیع نیروی برق است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی با اشاره به افتتاح پروژه برق‌رسانی به ایستگاه‌های پمپاژ آب شرب پاسگاه کانی خدا در شهرستان پیرانشهر، گفت: این پروژه با اعتبار بیش از سه میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی برق‌رسانی به ایستگاه‌های پمپاژ آب هواربرخلأ در پیرانشهر را در راستای هدف برق‌رسانی به پاسگاه مرزی عنوان کرد و اذعان داشت: میزان اعتبار این پروژه 160 میلیون ریال برآورد شده است.

کاظمی‌کیا افزود: پروژه برق‌رسانی به پاسگاه مرزی ارتانیس و اورت سلماس با اعتبار 2 هزار و 797 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تأمین برق مساکن مهر آذربایجان‌غربی توسط شرکت توزیع نیروی برق استان را یکی از اهداف این شرکت عنوان کرد و گفت: تأمین برق مسکن مهر سپاه چالدران با اعتبار 510 میلیون ریال، تأمین برق مسکن مهر آبشار سردشت با اعتبار 112 میلیون ریال، تأمین برق مسکن مهر روناس مهاباد با اعتبار 950 میلیون ریال و تأمین برق مسکن مهر تعاونی کارمندی شماره سه گلمان ارومیه با اعتبار 400 میلیون ریال افتتاح می‌شود.

کاظمی‌کیا در ارتباط با اصلاح و سامان‌دهی شبکه توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: اصلاح و ساماندهی خط 20 کیلووات هوایی روستای اسلام‌آباد با تبدیل به کابل زمینی در شهرستان سردشت و با اعتبار 560 میلیون ریال انجام شده است.

وی به احداث روشنایی معابر در بوکان اشاره کرد و خاطر نشان کرد: احداث روشنایی معابر بلوار محمد رسول الله 564 میلیون ریال هزینه در بر داشته است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی افزود: به منظور تعدیل بار در شبکه توزیع نیروی برق، خط 20 کیلووات هوایی مسیر جاده شاهین‌دژ از بیمارستان تا سه راهی شاهین‌دژ و به طول دو کیلومتر در شهرستان بوکان احداث شده است.

وی به توسعه شبکه برق روستایی و تأمین برق مساکن جوانان روستاهای فرح‌زاد و مهماندار در نقده و تأمین برق روستای پره‌خودیک ماکو اشاره کرد و اعلام کرد: اعتبار این پروژه‌ها به ترتیب 340 میلیون و 679 میلیون ریال است.

کاظمی‌کیا ادامه داد: رفع ضعف ولتاژ و کاهش تلفات در نقاط مختلف شهری و روستایی میاندوآب با اعتبار 964 میلیون ریال از سایر پروژه‌های افتتاح شده در دهه فجر سال جاری است.

انتهای پیام/61010/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول