اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهار آزادی در شمال لاله‌خیز / 133

پارک بزرگ شهرداری امیرکلا افتتاح شد

خبرگزاری فارس:به مناسبت ایام الله دهه فجر، پارک بزرگ شهرداری امیرکلا با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

پارک بزرگ شهرداری امیرکلا افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، صبح امروز به مناسبت ایام‌الله دهه فجر، پارک بزرگ شهرداری امیرکلا با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

شهردار امیرکلا در این مراسم گفت: این رویداد بزرگ در حقیقت با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و با هدف رهایی یافتن ملت از زیر یوغ بندگی و ظلم و ستم حکومت طاغوت شکل گرفت که باید در حفظ و حراست از آن بیش از پیش تلاش کنیم.

محمد حاجی اسماعیلی افزود: این پارک در زمینی به مساحت 16 هزار متر مربع توسط شورای شهر و شهرداری امیرکلا احداث شد.

وی با اشاره به این‌که قسمت زیادی از ساخت و ساز این پروژه به صورت امانی توسط پرسنل شهرداری امیرکلا انجام شده است، اظهار داشت: این پارک دارای امکاناتی از قبیل هشت خیمه، مغازه خود اشتغالی، ست ورزشی برای کودکان و خانواده‌ها و دو نمازخانه آقایان و خانم‌ها بوده و تاکنون دو مراسم بزرگ عید غدیر و دفاع مقدس در این پارک برگزار شده است.

شهردار امیرکلا تصریح کرد: تعریض خیابان طالقانی، هدایت آب‌های سطحی شرق امیرکلا، هدایت آب‌های سطحی شهرک نیمای سه، مهار آب‌های سطحی شهرک مستضعف‌نشین ابن سینا با اعتباری بالغ بر 120 میلیون تومان با پیشرفت فیزیکی 60 درصد، احداث پمپ بنزین در کنار CNG و بتن‌سازی پیاده‌روی 22 کیلومتری از دیگر اقدامات شهرداری و شورای شهر امیرکلا است.

وی اظهار داشت: پروژه بلوار پارک ساحلی که از سال 90 مصوب شد با اعتبار 750 میلیون تومان با استفاده از تسهیلات چهار درصدی شهرداری در حال انجام است.

انتهای‌پیام/86009/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول