اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار بوشهر انجام شد

افتتاح و کلنگ‌زنی 4 پروژه بزرگ عمرانی در کنگان

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور استاندار و مسئولان شهرستان کنگان، چهار پروژه بزرگ عمرانی در کنگان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

افتتاح و کلنگ‌زنی 4 پروژه بزرگ عمرانی در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، ظهر امروز همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر، چهار پروژه عمرانی در کنگان با حضور استاندار بوشهر، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مقامات محلی افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

پروژه 40 واحدی مسکن مهر شهر بنک از محل طرح مهر ماندگار با اعتبار 13 میلیارد ریال از محل تسهیلات مسکن مهر و آورده‌های مردمی و افتتاح پارک ساحلی کوزه‌گری با زیربنای 10 هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی دو پروژه‌ای بود که به بهره‌برداری رسید.

همچنین با حضور استاندار بوشهر مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات احداث دبیرستان معارف و تکمیل عملیات گازرسانی به کنگان نیز برگزار شد.

فرماندار کنگان در این آیین گفت: این دبیرستان در دو طبقه در زمینی با مساحت 2000 متر مربع با زیربنای 760متر مربع از محل پروژه‌های مربوط به سفر مقام معظم رهبری بوده که برای اجرای آن 10 میلیارد ریال اعتبار (از محل اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب به شهرستان کنگان) تخصیص یافته است.

تیمور یزدان‌شناس افزود: اجرای طرح‌های در دست اجرا و تکمیل و راه‌اندازی آنها از مهم‌ترین برنامه‌های این شهرستان است.

وی اضافه کرد: دولت در چند سال اخیر بیشترین خدمات‌رسانی را در مناطق محروم و دوردست انجام داده و این امر رضایت خاطر مردم را فراهم کرده است.

فرماندار کنگان بیان داشت: در دهه فجر باید نسبت به بازخوانی خاطرات دوران انقلاب اهتمام ورزیم تا جوانان و نوجوانان با ابعاد مختلف حماسه بزرگ انقلاب اسلامی آشنا شوند.

یزدان‌شناس ابراز داشت: امروز ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و روز به روز نیز بر عزت و اقتدار ایران اسلامی افزوده می‌شود.

انتهای پیام/2451/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول