اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور زیست محیطی هلدینگ فارس خوزستان مطرح کرد

سیمان فارس خوزستان نخستین هلدینگ صنعت سبز کشور

خبرگزاری فارس: مشاور زیست محیطی هلدینگ فارس خوزستان با اشاره به اینکه کارخانه‌های سیمان ذیل این هلدینگ از جمله سیمان بجنورد در زمینه زیست محیطی تلاش می‌کند، گفت: سیمان فارس خوزستان نخستین هلدینگ صنعت سبز کشور محسوب می‌شود.

سیمان فارس خوزستان نخستین هلدینگ صنعت سبز کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمد پیراسته امروز در مراسم افتتاح سامانه پایش آنلاین فاز دو شرکت سیمان بجنورد که با حضور رئیس سازمان محیط زیست کشور برگزار شد، اظهار کرد: هلدینگ فارس خوزستان جدای از کشور در سطح خاورمیانه نیز مطرح بوده و گواهی‌نامه‌های متعدد زیست محیطی را به همین منظور دریافت کرده است.

وی خود اظهاری براساس قانون در راستای حفاظت از محیط زیست از جمله پایش های آنلاین را از ویژگی‌های کارخانجات زیرمجموعه این هلدینگ برشمرد و گفت: به همین منظور سامانه پایش‌های آنلاین با برخورداری از استانداردهای زیست محیطی در واحدهای زیر مجموعه نصب شده است.

به گفته پیراسته، در این کارخانجات به مسائل زیست محیطی توجه ویژه‌ای شده که در پرتو آن شاهد موفقیت‌های واحدهای تولیدی صنعتی این هلدینگ در عرصه‌های تولید هستیم.

مسئول راه اندازی پایش آنلاین فاز دو کارخانه سیمان بجنورد هم در این مراسم اظهار کرد: راه اندازی این سامانه با هدف خود اظهاری و پایش این واحد توسط محیط زیست با تلاش‌های سیمان بجنورد راه اندای شده است.

علی نعمت‌اللهی با اشاره به اینکه دستگاه‌های خریداری شده برای راه اندازی این سامانه در این واحد آلمانی است، گفت: با راه اندازی این سامانه، امکان پایش از طریق نرم افزایش و اینترنت فراهم است و میزان سنجش آلودگی در اقصی نقاط جهان قابل مشاهده است.

وی این پایش‌ها را در قالب روزانه، ماهانه و سالانه امکان پذیر دانست و اظهار کرد: برای راه اندازی سامانه پایش آنلاین فاز دو شرکت سیمان متخصصان این واحد نیز مشارکت داشته‌اند.

به گزارش فارس، نگهداری فضای سبز به مساحت چهار هکتار، مدیریت پساب خروجی از تصفیه خانه فاضلاب، ارائه نتایج اندازه‌گیری از جمله اقدامات کارخانه سیمان بجنورد برای حفظ محیط زیست در راستای صنعت سبز اعلام شده است.

انتهای پیام/63002/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول