اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار ویژه عسلویه خبر داد

افتتاح و کلنگ‌زنی 42 پروژه زیربنایی در عسلویه

خبرگزاری فارس: بخشدار ویژه عسلویه از افتتاح و کلنگ‌زنی 42 پروژه زیربنایی در عسلویه خبر داد.

افتتاح و کلنگ‌زنی 42 پروژه زیربنایی در عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، عبدالله نادری در نشست با مردم و مسئولان بیدخون اظهار داشت: عسلویه و پارس‌جنوبی جایگاه ویژه‌ای در تولیدات نفت و گاز کشور دارند و در سال تولید ملی جایگاه این منطقه بی‌نظیر است.

بخشدار ویژه عسلویه با تبریک ایام‌الله دهه فجر و با بیان اینکه در هیچ جای جهان این انقلاب بی‌نام خمینی(ره) شناخته شده نیست، ادامه داد: شخصیت امام( ره ) بر همه جهانیان ثابت شده است و انقلابی که امام راحل بنیانگذار آن بود را فقط با یاد و نام او می‌شناسند و به فرموده مقام معظم رهبری «این انقلاب بی‌نام خمینی( ره) در هیچ جای جهان شناخته شده نیست» و قطعاً همین طور است.

نادری با اشاره به اهمیت دهیاران و نقش ویژه‌ای که در این خصوص بر عهده دارند، خاطرنشان کرد: دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها باید تعامل و همکاری تنگاتنگی با یکدیگر داشته باشند و با مشارکت هم در راستای توسعه و آبادانی روستاها گام بردارند.

وی اضافه کرد: دهیاران حکم شهردار در روستای خود را دارند که باید اولویت‌های کاری خود را مشخص کرده و بر مسائل بهداشتی روستاها، نظارت بر پیشبرد پروژه‌های عمرانی، رعایت همه ضوابط و قوانین هماهنگی و همکاری با شوراهای اسلامی و احترام به مردم اهتمام ورزند.

نادری از افتتاح و کلنگ‌زنی 42 پروژه زیربنایی در عسلویه خبر داد و افزود: به برکت این انقلاب در ایام دهه فجر، شاهد افتتاح و شروع عملیات اجرایی 42 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 138 میلیارد ریال در بخش عسلویه خواهیم بود که از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری تخصیص داده شده و امیدواریم این پروژه‌ها مورد استفاده مردم واقع شود.

مجید بیدخونی، رئیس کمیته دهیاران عسلویه نیز گزارشی از عملکرد کمیته دهیاری‌ها در ایام دهه فجر ارائه و خواستار اعتبار لازم در راستای پیشبرد اهداف فرهنگی این کمیته شدند.

 رئیس شورای اسلامی بخش عسلویه نیز با تبریک ایام دهه فجر به ارتقاء بخش عسلویه به شهرستان اشاره و اظهار داشت: ارتقاء بخش عسلویه به شهرستان از برکات سفر مقام معظم رهبری در فروردین‌ماه سال گذشته به منطقه است و از بخشدار ویژه به ‌دلیل تلاش و پیگیری‌هایی که در این زمینه داشت، نهایت تشکر و قدردانی را داریم که خواسته‌های مردم را در اولویت کاری خود قرار داد.

علی پلنگی در پایان بیان داشت: امیدواریم با تلاش و پیگیری بخشدار عسلویه، شاهد استقرار فرمانداری در این شهرستان باشیم که قطعاً این امر موجب خشنودی مردم می‌شود.

انتهای پیام/2451/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول