اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا به مناسبت دهه‌ فجر

دور نهایی مسابقات والیبال ادارات شوشتر برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول برگزاری جام والیبال ادارات شوشتر از برگزاری دور نهایی این مسابقات در این شهر خبر داد.

دور نهایی مسابقات والیبال ادارات شوشتر برگزار می‌شود

حسنعلی صدیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: دور نهایی مسابقات والیبال ادارات شوشتر فردا در سالن ورزشی معلم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به رقابت سنگین در دور نهایی این مسابقات افزود: فردا صبح تیم‌های آموزش و پرورش آل به دیدار تیم مخابرات شوشتر می‌رود و پیش از ظهر فردا نیز تیم آموزش و پرورش ب به دیدار تیم والیبال بانک ملی شوشتر خواهد رفت.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری این مسابقات در شوشتر افزود: این مسابقات پس از 15 سال در شوشتر برگزار می‌شود و به این دلیل استقبال از این مسابقات بی‌نظیر بوده است.

صدیر با اشاره به اینکه حضور عموم برای تماشای این مسابقات آزاد است، تاکید کرد: مردم می‌توانند برای دیدن بازی‌ها از صبح ساعت 8:30 به سالن ورزشی معلم واقع در پل خراطان شوشتر حضور به هم رسانند.

وی با اشاره به اینکه سطح تاکتیکی این رقابت‌ها بسیار خوب بوده است، افزود: حضور تیم‌های مختلف و شرکت با تجربه‌ها در این مسابقات باعث شده است تا سطح تاکتیکی مسابقات با رشد مواجه شده باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس، سال‌های گذشته والیبال شوشتر جایگاه خوبی در خوزستان داشت ولی در شرایط کنونی وضعیت این رشته ورزشی در شوشتر در حال افول است.

انتهای پیام/72006/ر10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول