اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان:

22 بهمن هدیه خداوند به امام خمینی(ره) و ملت ایران بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه برازجان گفت: 22 بهمن هدیه خداوند به امام خمینی(ره) و ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی بود.

22 بهمن هدیه خداوند به امام خمینی(ره) و ملت ایران بود

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان با بیان برخی گناهان کبیره اظهار داشت: انسان مومن در هر شرایطی باید از گناه و ناپاکی دوری کند و باید در مسیر سعادت گام بردارد.

وی افزود: انجام گناه و دوری از تقوا، پیامدهای ناگواری در بر دارد و آثار سوء بسیاری در پی دارد و تقوا و پرهیزگاری دل انسان را زلال می‌کند.

امام جمعه برازجان در ادامه به 20 بهمن سالروز عملیات غرورآفرین والفجر هشت اشاره و خاطرنشان کرد: در این عملیات علیرغم فعالیت ماهواره‌های آمریکایی، با رعایت اصول حفاظتی از اروند عبور کردیم و به فاو وارد شدیم و لازم است یاد شهدای عزیز این عملیات و تمام شهدای دفاع مقدس را گرامی بداریم.

مصلح به سالروز صدور حکم تاریخی حضرت امام(ره) در مورد ارتداد سلمان رشدی اشاره و تصریح کرد: غربی‌ها کسانی مثل این خائن را مامور کردند تا علیه مقدسات وارد عمل شود که این حکم تاریخی در واقع اهمیت زیادی دارد.

وی به 22 بهمن اشاره کرد و یادآور شد: 22 بهمن سالروز سقوط رژیم شاهنشاهی و سالروز جشن استقرار نظام شکوهمند اسلامی است و حضور در راهپیمایی 22 بهمن ارزش والایی دارد.

امام جمعه برازجان افزود: 22 بهمن در انحصار هیچ کس نیست و این روز مایه یاس بدخواهان و مایه امیدواری دوستداران نظام است و این روز بزرگ در واقع روز بازگشت به ارزش‌های اصیل اسلامی است.

مصلح گفت: 22 بهمن آزادی و استقلال را برای ایران اسلامی به ارمغان آورد و پاداش سال‌ها مقاومت امام خمینی(ره) و ملت مبارز و انقلابی ایران است.

وی با بیان اینکه 22 بهمن هدیه خداوند به امام خمینی(ره) و ملت مومن و مسلمان و انقلابی ایران اسلامی بود اذعان داشت: پس از 15 سال نفس‌گیر شاهد موفقیت بزرگی بودیم و پیروزی انقلاب اسلامی یک رویداد بزرگ در جهان بود.

توطئه‌های دشمن برای تضعیف نظام

امام جمعه برازجان به توطئه‌های مختلف دشمنان برای تضعیف نظام اشاره کرد و اظهار داشت: ایجاد ناآرامی در کردستان و آمل و تهاجم صدام به کشور و تحریم‌های مختلف اقتصادی و تهاجم فرهنگی و ... گوشه‌هایی از توطئه‌های دشمنان است که البته با وجود همه توطئه‌ها شاهد حرکت رو به رشد نظام در تمام عرصه‌ها هستیم.

مصلح بیان کرد: فتنه 88 اوج برنامه‌ریزی دشمن برای شکست نظام بود که با ولایت‌مداری مردم و حضور در صحنه این فتنه نیز خاموش شد.

وی افزود: چشم دنیا به راهپیمایی 22 بهمن دوخته شده و به فضل خدا بار دیگر شاهد حضور بی‌نظیر و دشمن‌شکن مردم در این راهپیمایی خواهیم بود.

مصلح با توصیه به مسئولان برای حفظ وحدت اذعان داشت: مسئولان باید با تبعیت از مقام معظم رهبری در مسیر رشد و بالندگی ایران اسلامی حرکت کنند و باید اختلافات را کنار بگذارند.

وی به بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان نیروی هوایی اشاره کرد و ابراز داشت: رهبری فرمودند که مذاکره با آمریکا در شرایطی که آمریکا فشار می‌آورد جایگاهی ندارد و زمانی که آمریکا اسلحه را طرف ایران گرفته و پیشنهاد مذاکره می‌دهد این مذاکره ارزشی ندارد.

امام جمعه برازجان با بیان اینکه وحدت عامل پیروزی ایران اسلامی است گفت: مسئولان باید از تفرقه دوری کنند و با وحدت و همدلی برای آبادانی و پیشرفت کشور گام بردارند.

انتهای پیام/2451/ت40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول