اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

حق‌آبه 130 میلیون متر مکعبی را قبول نداریم

خبرگزاری فارس: نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: حق‌آبه 130 میلیون متر مکعبی را از قزل‌اوزن قبول نداریم چرا که سهم استان اردبیل بیش از 258 میلیون متر مکعب است.

حق‌آبه 130 میلیون متر مکعبی را قبول نداریم

مصطفی افضلی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در ملاقاتی که با وزیر نیرو داشتیم به همراه کلیه معاونان موضوع حق‌آبه قزل‌اوزن مطرح شد و ما اعلام کردیم مصوبه کمیسیون تخصیص را که 130 میلیون متر مکعب حق‌آبه به دشت جنوب استان بود قبول نداریم چرا که بیش از 500 میلیون متر مکعب سالانه آب از این استان وارد حوزه آبریز قزل‌اوزن می‌شود که میزان برداشت ما نیز باید متناسب با این رقم باشد.

وی بیان داشت‌: بعد از بررسی‌ها و پیگیری‌های مختلف و اصرار ما که از حق و حقوق ملت کوتاه نمی‌آییم، قرار شد در کمیسیون تخصیص و در بررسی مجدد حق‌آبه هفت استان از این حوزه آبریز سهم استان اردبیل مشخص شود تا بتوانیم در تامین آب شرب کشاورزی و صنعت بسیاری از مشکلات و موانع را برطرف کنیم.

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل با بیان اینکه در بهبود وضعیت آب شرب اردبیل نیز پیگیری‌ها و رایزنی‌ها انجام شده تا رقم 12 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه در نظر گرفته شود، افزود: امیدواریم در بودجه سال آینده این رقم تامین اعتبار شود تا در کنار بهبود آب شرب اردبیل شاهد ارتقای رضایت‌مندی مردم از مصرف آب بهداشتی سالم باشیم.

با مدیران عقد اخوت در پایداری مسئولیت نبسته‌ایم

نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: هر مسئولی به میزان خدمت‌رسانی مورد حمایت ماست و اگر کسی در این مسیر خود را شایسته و لایق نداند باید کنار بکشد تا مدیری لایق جانشین او شود.

وی بیان داشت: ما به هیچ وجه با مدیری عقد اخوت در جاودانگی مدیریتش نبسته‌ایم بلکه امیدواریم خدمت‌رسانی صادقانه آنها زمینه اقبال عمومی را فراهم آورد.

افضلی‌فرد به دیگر پیگیری‌های خود در شهرهای مختلف نظیر تکمیل بیمارستان 60 تختخوابی در نمین، اجرای طرح هادی در روستاها، تعریض جاده فندقلو و... اشاره کرد و افزود: ما از شوراهای شهر و روستا انتظار داریم خواسته‌ها و مطالبات مردم را به ما منعکس کنند تا در قالب کارگروه‌های عمرانی، صنایع و معادن، فرهنگی و بهداشتی بتوانیم اهداف خود را محقق کنیم.

نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه اهل تظاهر و کارهای تبلیغاتی نیستیم، ابراز داشت: اجازه نخواهیم داد انتظار مردم از حل مشکلات‌شان طولانی شود و قطعاً با عزمی راسخ به عهد و پیمانی که با مردم بسته‌ایم وفادار هستیم و دفتر مراجعات مردمی ما در اردبیل و تهران به روی هموطنان‌مان باز است.

انتهای پیام/62002/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول