اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر

30 طرح عمرانی و تولیدی در پارس‌آباد افتتاح شد

خبرگزاری فارس: همزمان با نهمین روز از ایام‌الله دهه فجر و با حضور استاندار اردبیل 30 طرح عمرانی و تولیدی و اقتصادی در شهرستان پارس‌آباد به بهره‌برداری رسید.

30 طرح عمرانی و تولیدی در پارس‌آباد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل صبح امروز در آیین افتتاح 30 طرح عمرانی و تولیدی در پارس‌آباد اظهار داشت: 28 طرح شامل پروژه‌های عمرانی و خدماتی است که با 47 میلیارد و 900 میلیون تومان سرمایه‌گذاری در شهرستان پارس‌آباد اجرایی شده و به همراه دو طرح تولیدی و اقتصادی در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اختیار هموطنان قرار گرفته است.

اکبر نیکزاد با بیان اینکه همه این تلاش‌ها و کوشش‌ها برای خدمت‌رسانی بی‌منت و همچنین شکرگزاری از نعمت بزرگ انقلاب اسلامی است، افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی در جای جای کشورمان نعمت آرامش و امنیت، استقلال و خودباوری رشد و نمو یافته و زمینه یک تحقق حقیقی را در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی برای ما فراهم کرده است.

وی با یادآوری اینکه بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی واگذاری امورات جامعه به خود مردم بوده است، تصریح کرد: برخلاف رژیم گذشته که حتی آب خوردن ما نیز با اجازه آمریکا بود، امروز این ملت به درجه‌ای از اقتدار رسیده است که خود نه تنها در منطقه بلکه در جهان تاثیرگذار بوده و در تحولات منطقه نقش اساسی ایفا می‌کند.

نیکزاد بیان داشت: همه این دستاورد‌ها در سایه مجاهدت امام راحل و پیروزی انقلاب اسلامی به ثمر نشسته و ما وظیفه داریم در صیانت از این سرمایه عظیم قدر‌دان مردم بوده و خدمت‌رسانی بی‌منت را در دستور کار قرار دهیم.

وی به برگزاری یک مسابقه تمام عیار خدمت در کشور آن هم بین مسئولان و خدمتگزاران اشاره کرد و گفت: اینکه کشورمان در عرصه‌های علوم و فنون تجهیزات نظامی و همچنین دانش‌ هسته‌ای توانسته است رکورددار منطقه و حتی در تراز 10 کشور برتر جهان قرار گیرد، افتخاری است که شاید هیچ وقت تصور آن را نمی‌کردیم.

این مسئول یکی از وجه‌های ممتاز جمهوری اسلامی ایران را وجهه کارهای عمرانی و سازندگی و تبدیل شدن کشور به کارگاه سازندگی اعلام کرد و افزود: تنها در ایام‌الله دهه فجر امسال 390 پروژه عمرانی و اقتصادی در جای جای استان اردبیل به بهره‌برداری رسیده که در این باب 367 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل محور توسعه استان را گردشگری و کشاورزی اعلام کرد و ابراز داشت: در این زمینه بیش از 132 میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان بخش کشاورزی پرداخت می‌شود که در رونق این حوزه به ویژه صنایع وابسته می‌تواند راهگشا باشد.

انتهای پیام/62003/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول