اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ایام‌الله دهه فجر در پارس‌آباد صورت گرفت

بهره‌برداری از ساختمان ایمنی زمینی فرودگاه

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: همزمان با نهمین روز از ایام‌الله دهه فجر ساختمان ایمنی زمینی فرودگاه پارس‌آباد با هدف تجهیز این فرودگاه به امکانات جدید نشست و برخاست هواپیماها به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از ساختمان ایمنی زمینی فرودگاه

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ولی کریمی صبح امروز در مراسم همزمان افتتاح 30 پروژه عمرانی، تولیدی و خدماتی در پارس‌آباد با حضور استاندار اردبیل اظهار داشت: با بهسازی و تطویل فرودگاه پارس‌آباد و همچنین نصب دستگاه‌های کمک ناوبری و دیگر امکانات مورد نیاز با رایزنی‌های انجام شده قرار است پروازهای فرودگاه پارس‌آباد از طرف شرکت‌های هواپیمایی از سر گرفته شود.

وی به استقبال اهالی از پروازهای مستقیم پارس‌آباد – تهران اشاره کرد و یادآور شد: در این باب آنچه که بسیار مهم و اساسی به نظر می‌رسد رفع مشکلات فرودگاه قدیمی پارس‌آباد بود که با همراهی مسئولان استانی و کشوری و عنایت وزیر راه و شهرسازی به سرعت این مشکلات و موانع در حال برطرف شدن است.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد خاطرنشان کرد: امروز همزمان با ایام‌الله دهه فجر و با حضور استاندار اردبیل بعد از غبار‌روبی مزار شهدا در بدو ورود نیکزاد به پارس‌آباد شاهد افتتاح مدرسه 12 کلاسه پشت سی‌ان‌جی این شهر بودیم که به همت اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس این مجموعه آماده شده و در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کریمی همچنین از افتتاح کانون فرهنگی بسیج و آغاز احداث فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه محصولات کشاورزی در پارس‌آباد خبر داد و گفت: خط 230 کیلو‌ولت شهر پارس‌آباد و اصلاندوز نیز همزمان با سفر استاندار به این شهرستان افتتاح شد.

این مسئول از افتتاح کانال کنار‌گذر شهرک شهید غفاری در مجموعه کشت و صنعت مغان خبر داد و بیان داشت: مدرسه شبانه‌روزی اصلاندوز که برای تحصیل دانش‌آموزان مناطق روستایی در نظر گرفته شده است تکمیل شده و همزمان با یوم‌الله دهه فجر و در آستانه 22 بهمن به بهره‌برداری رسید.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد افزود: در این شهرستان ولایت‌مدار در مجموع 30 طرح با سرمایه‌گذاری 50 میلیارد تومان در حوزه‌های مختلف خدمت‌رسانی تکمیل شده و امروز به صورت نمادین از آنها پرده‌برداری شد.

تجلی اراده ملت در 22 بهمن تبلوری عینی می‌یابد

کریمی در بخش دیگری از سخنان خود به فرارسیدن یوم‌الله 22 بهمن و ضرورت حضور آگاهانه مردم در راهپیمایی این روز عظیم اشاره کرد و ادامه داد: مردم وفادار شمال استان نیز همسو با دیگر همشهریان و هموطنان در صحنه حاضر خواهند شد و بار دیگر چشم جهانیان را با مشارکت همه‌جانبه خود خیره خواهند کرد.

وی تصریح کرد: ما در یوم‌الله 22 بهمن شاهد تجلی و به عینیت رسیدن اراده و خودباوری این ملت در ساختن ایرانی سربلند و عزت‌مند هستیم که بار دیگر در این عرصه دشمن ناکام شده و نظام افیونی سرافکنده‌تر از همیشه خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار شهرستان پارس‌آباد در پایان سخنان خود ابراز داشت: هر چقدر در راهپیمایی فردا منسجم و با محوریت وفاق و تبعیت از ولایت در صحنه حاضر باشیم به همان میزان دشمن از ابهت ما به هراس و ناامیدی می‌افتد و خط سیر تحریم‌ها و تهدید‌ها نیز می‌شکند.

انتهای پیام/62004/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول