اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان:

تمام مراحل انتخابات در ایران در اختیار مردم است

خبرگزاری فارس: امام جمعه برازجان گفت: در ایران اسلامی تمامی مراحل انتخابات در اختیار مردم است و در سال‌های اخیر همواره معتمدان مردم برگزارکنندگان اصلی انتخابات بوده‌اند.

تمام مراحل  انتخابات در ایران در اختیار مردم است

حجت‌الاسلام حسن مصلح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با تجلیل از حضور حماسی ملت در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: این حضور حماسی و دشمن‌شکن بار دیگر اثبات کرد که مردم عشق به ولایت و عشق به نظام را با هیچ چیز عوض نمی‌کنند.

وی افزود: امروز وحدت و همدلی مسئولان بهترین پاسخ به اعتماد مردم است و مسئولان باید در خدمت‌گذاری بیشتر به مردم تلاش کنند.

امام جمعه برازجان با اشاره به اهمیت انتخابات خرداد 92 خاطرنشان کرد: دشمن از هم‌اکنون برای کمرنگ برگزار شدن انتخابات برنامه‌ریزی کرده و باید هوشیار باشیم.

مصلح زیر سئوال بردن کیفیت انتخابات را از اهداف دشمنان در صحنه انتخاباتی ایران دانست و گفت: دشمنان تلاش می‌کنند که کیفیت برگزاری انتخابات را زیر سئوال ببرند و در این زمینه در هر زمان و موقعیتی از یک شعار استفاده می‌کنند.

امام جمعه برازجان بیان داشت: از مدت‌ها قبل از برگزاری انتخابات 88 دشمنان کلید واژه "تقلب" را رقم زدند و از مدت‌ها قبل از انتخابات مدت‌ها این دروغ بزرگ را گفتند و در جامعه تلقین کردند که در انتخابات تقلب صورت می‌گیرد و می‌خواستند از این طریق در کشور آشوب به‌پا کنند و نظم کشور را مختل کنند.

مصلح با بیان اینکه در جریان فتنه 88 دشمنان عده‌ای غافل را با خود همراه کردند، عنوان کرد: در انتخابات 88 معاندان نظام دروغ بزرگ "تقلب" را قالب کردند و با حمایت رسانه‌های خارجی و دست‌نشانده‌های خود در داخل کشور خواستند ایران را به‌ آشوب بکشند و متاسفانه عده‌ای غافل را نیز با خود همراه کردند.

وی با اشاره به شکل‌گیری فتنه 88 ابراز داشت: در سال 88 عده‌ای غافل در داخل کشور با دشمنان و عمال داخلی و دست‌نشانده آنها همراهی کردند و از این طریق فتنه 88 را رقم زدند.

دشمن می‌خواهد انتخابات را به تهدیدی علیه نظام تبدیل کند

مصلح تصریح کرد: همانگونه که ما انتخابات را یک فرصت برای خود می‌دانیم دشمنان هم در تلاش هستند که آنرا به یک تهدید برای نظام تبدیل بکنند و مانور می‌کنند و تبلیغ می‌دهند که در انتخابات ایران آزادی وجود ندارد.

وی در ارتباط با کلیدواژه "انتخابات آزاد" متذکر شد: در حال حاضر یکی از مباحثی که دشمنان نظام مرتبا بر آن تاکید دارند، آزادی در انتخابات است و "انتخابات آزاد" کلید واژه‌ای است که دشمنان نظام برای انتخابات 92 انتخاب کرده‌اند.

امام جمعه برازجان گفت: در طول 34 سال عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد برگزاری انتخابات‌های آزاد بوده‌ایم و مردم از این طریق روسای جمهور و نمایندگان را انتخاب کرده‌اند.

مصلح اظهار داشت: شیوه‌ای دموکراسی‌تر از برگزاری انتخابات در کشور ما وجود ندارد و در هیچ جای دنیا انتخابات اینگونه آزاد نیست.

وی اضافه کرد: در ایران اسلامی تمامی مراحل انتخابات در اختیار مردم است و در سال‌های اخیر همواره معتمدین مردم برگزارکنندگان اصلی انتخابات بوده‌اند.

مصلح اذعان داشت: نظارت کامل نمایندگان نامزدهای انتخاباتی، شورای نگهبان و بازرسین وزارت کشور در انتخابات وجود دارد و تمامی این ساز و کارها برای برگزاری انتخابات سالم بوده و در تمامی سال‌های انقلاب، در انتخابات‌هایی که برگزار شده، شامل آزادی کامل انتخابات بوده‌ایم.

وی ادامه داد: آزادی برای توطئه، خسارت، جنایت و سوء استفاده از مردم به کسی داده نمی‌شود ولی آزادی برای انتخابات همواره وجود داشته و الآن هم وجود دارد و کلید واژه "انتخابات آزاد" سوژه و رمزی است که فتنه‌گران داخلی و دشمنان خارجی می‌خواهند از این طریق برگزاری انتخابات آتی را زیر سئوال ببرند.

مصلح به اهداف طرح کلیدواژه "انتخابات آزاد" گفت: طرح این کلید واژه در مرحله اول با هدف تحریم انتخابات و در مرحله دوم با هدف ایجاد فتنه و آشوب بوده است.

انتهای پیام/2451/صا40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول