اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس-375

احداث جایگاه جدید توزیع سوخت در سمنان / انتقال جایگاه استاندارد نهایی شد

خبرگزاری فارس: با احداث یک جایگاه جدید توزیع فرآورده‏های نفتی در سمنان، انتقال جایگاه توزیع سوخت استاندارد در این شهر نهایی شد.

احداث جایگاه جدید توزیع سوخت در سمنان / انتقال جایگاه استاندارد نهایی شد

رئیس شرکت پخش فرآورده‏های نفتی ناحیه سمنان امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار داشت: جایگاه جدیدی به زودی در سمنان به بهره‏برداری می‏رسد تا جایگاه سوخت شرکت توزیع فرآورده‏های نفتی ناحیه سمنان که هم‏اکنون در نزدیکی میدان استاندارد سمنان قرار دارد، به آنجا منتقل شود.

حمیدرضا والی تصریح کرد: با اجرای کامل این طرح، بخش نفت و گاز جایگاه استاندارد سمنان به کلی جمع‏آوری خواهد شد و به جایگاه جدیدی که در جاده نظامی سمنان در دست تکمیل است، منتقل می‏شود.

وی با بیان اینکه توزیع بنزین در جایگاه استاندارد هم‏چون گذشته ادامه خواهد داشت، گفت: پس از اجرای این طرح، دیگر گازوئیل در این جایگاه توزیع نخواهد شد.

رئیس شرکت پخش فرآورده‏های نفتی ناحیه سمنان افزود: جایگاه جدید توزیع سوخت در جاده نظامی سمنان دارای امکانات قابل توجهی است و 24 دستگاه خودروی سواری و 12 دستگاه خودروی سنگین به طور هم‏زمان می‏توانند در این جایگاه سوخت‏گیری کنند.

والی ادامه داد: جایگاه جدید توزیع سوخت در سمنان با نام «دامان سمنان» با بهره‏برداری کامل دارای بخش سی.‏ان.‏جی نیز خواهد شد و در فازهای بعدی روند تکاملی را طی می‏کند.

وی با بیان اینکه پیش‏بینی می‏شود برای احداث این جایگاه بیش از 20 میلیارد ریال هزینه شود، گفت: در حال حاضر، حدود 10 میلیارد ریال در این طرح از سوی بخش خصوصی سرمایه‏گذاری شده است.

رئیس شرکت پخش فرآورده‏های نفتی ناحیه سمنان با بیان اینکه در نظر است در جایگاه استاندارد سمنان بنزین سوپر و معمولی توزیع شود، گفت: در این زمینه تصمیمات خوبی اتخاذ و مخزن مورد نیاز هم پیش‏بینی شده است.

والی با بیان اینکه جایگاه استاندارد سمنان در سال آینده بازسازی اساسی می‏شود، اظهار داشت: ساختمان اداری این جایگاه در حال حاضر در دست بازسازی است.

وی با بیان اینکه با نهایی شدن اجرای این طرح، تفاوت اساسی در شکل ظاهری و کیفی جایگاه استاندارد سمنان ایجاد می‏شود، بیان کرد: پیش‏بینی می‏شود طرح بازسازی و بهسازی جایگاه استاندارد سمنان بیش از 5 میلیارد ریال هزینه به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/2249/ب30/پ3003 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول