اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آبیک تأکید کرد

ضرورت تأمین برق پروژه مدرسه خاکعلی

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان آبیک بر تأمین برق مورد نیاز پروژه مدرسه خاکعلی از سوی مسئولان اداره برق این شهرستان تأکید کرد.

ضرورت تأمین برق پروژه مدرسه خاکعلی

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، عبدالحسین داداشی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آبیک در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش اظهار داشت: پروژه دبیرستان پسرانه 12 کلاسه شهر خاکعلی از مصوبات دور دوم هیئت دولت به شهرستان آبیک است که دو سال از آغاز عملیات اجرایی آن گذشته و هنوز این پروژه به اتمام نرسیده است.                  

وی افزود: شرکت ملی نفت قول مساعدت دو میلیارد ریالی برای این پروژه داده است که بخشی از این اعتبار را اختصاص داده و در حال حاضر شرکت ملی نفت در نظر دارد 800 میلیون ریال دیگر را اختصاص دهد به شرطی که عملیات اجرایی پروژه آغاز شود که به دلیل عدم تأمین برق، فعلا این پروژه راکد است.

این مسئول ادامه داد: پیمانکار اذعان کرده است که اگر برق مورد نیاز پروژه مدرسه خاکعلی تأمین شود عملیات اجرایی را آغاز خواهد کرد که مطلوب است مسئولان اداره برق شهرستان آبیک برق این پروژه را حتی اگر موقت هم باشد تأمین کنند تا پروژه‌ای که برای آن اعتبار لازم وجود دارد، متوقف نشود.

فرماندار شهرستان آبیک خاطر نشان کرد: شرکت ملی نفت اعلام کرده که اگر عملیات اجرایی پروژه مدرسه خاکعلی آغاز نشود، بودجه مورد نظر برگشت خواهد خورد و برای پروژه دیگر جایگزین می‌شود که مسئولان نباید اجازه دهند این امر تحقق یابد.

داداشی با تأکید بر پیگیری و اجرایی شدن مصوبات شورای آموزش و پرورش از سوی مسئولان تصریح کرد: مسئولان آموزش و پرورش باید برای برگزاری هرچه بهتر جشنواره خیرین مدرسه ساز برنامه‌ریزی کنند تا این جشنواره به نحو احسن در شهرستان آبیک برگزار شده و بتوانیم خیرین و تعهدات خوبی را جذب کنیم.

وی افزود: امیدواریم با برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز، بتوانیم با تعهدات خوبی که از خیرین دریافت می‌کنیم، پروژه‌های نیمه‌تمام آموزش و پرورش را سر و سامان بخشیده و به اتمام برسانیم.

انتهای پیام/77006/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول