اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار باشت خواستار شد

لزوم ساماندهی ترافیکی در شهر باشت/ حفاری‌ها تا بعد از نوروز متوقف شود

خبرگزاری فارس: فرماندار باشت با بیان این که تردد خودروها در شهر باشت چند برابر گذشته شده خواستار ساماندهی ترافیکی در این شهر شد.

لزوم ساماندهی ترافیکی در شهر باشت/ حفاری‌ها تا بعد از نوروز متوقف شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، سید‌ناصر رضایی عصر امروز در نشست شورای ترافیک این شهرستان اظهار کرد: اجرا و اعمال قانون یک نوع مشارکت اجتماعی و یک حرکت فرا بخشی است.

فرماندار شهرستان باشت ادامه داد: باشت شهرستانی تازه تأسیس است که باید قوانینی چون طرح‌های ترافیکی برای نهادینه شدن در زندگی روزمره مردم فرهنگ‌سازی شوند.

مسئول ارشد اجرایی در شهرستان باشت تصریح کرد: ساماندهی وضعیت ترافیک با اعمال قانون و مقررات، ساماندهی میوه و سبزی‌فروشان، انتخاب جایگاه‌های مناسب برای پارکینگ‌ خودروها، اجرای طرح پارک یک‌طرفه در خیابان اصلی شهر، اصلاح هندسی تقاطع‌ها و میادین و بلوارها و نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی و رعایت حریم پیاده‌روها توسط مغازه‌داران از عمده ملزومات ترافیکی در سطح شهر باشت است.

رئیس شورای ترافیک شهر باشت با بیان این‌که شهرستان باشت از مبادی گردشگری در استان کهگیلویه و بویراحمد و به‌ویژه در ایام نوروز است، متذکر شد: لازم است شرایط و امکانات مناسب برای پذیرایی هر چه بهتر از مسافران و گردشگران در این شهر فراهم شود که یکی از آن‌ها ساماندهی ترافیکی در این شهر در همه ایام به‌خصوص نوروز است.

رضایی با تأکید به دستگاه‌های خدمات‌رسان برای اتمام حفاری‌های خود قبل از نوروز در این شهر تصریح کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که در تعطیلات نوروز حفاری و کنده‌کاری در سطح شهر نداشته باشیم چرا که علاوه بر دردسرهایی که برای مردم و مسافران دارد جلوه‌ای زیبا به شهر نمی‌دهد.

وی نظارت بر کار تاکسی‌ها و ناوگان حمل و نقل عمومی را خواستار شد و افزود: برای تسهیل در امر ترافیک نیاز مبرمی به کار و فعالیت بیشتر آن‌ها در مسیرهای شهرستان احساس می‌شود.

انتهای پیام/2571/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول