اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده:

گرگ در نبرد با مرد زنجانی جان باخت

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده گفت: یک قلاده گرگ در نبرد با مرد زنجانی جان باخت.

گرگ در نبرد با مرد زنجانی جان باخت

بهرام‌ خلیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مرد 30 ساله خدابنده‌ای که مورد حمله گرگ قرار گرفته بود، با کمک فرد دیگری نجات یافته و گرگ در حین درگیری از پا درآمد.

وی در تشریح کامل این خبر گفت: عصر روز گذشته ماموران پاسگاه گرماب شهرستان خدابنده از طریق فوریت‌های پلیسی در جریان حمله یک قلاده گرگ به مرد 30 ساله‌ای قرار گرفتند.

وی خاطر نشان کرد: در بررسی‌های صورت گرفته توسط این ماموران مشخص شد فردی به نام ر-خ از خودرو پیاده شده و از جاده فاصله می‌گیرد که در این هنگام مورد حمله یک قلاده گرگ قرار می‌گیرد.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده ادامه داد: پس از این موضوع یکی از اهالی شهر گرماب که گلاویز شدن این مرد را با گرگ می‌بیند به کمک این مردم 30 ساله آمده و با کمک هم گرگ را از پا درمی‌آورند.

وی افزود: مرد 30 ساله که در این حادثه از ناحیه صورت و دست‌ها دچار مصدومیت شده بود، برای مداوا به بیمارستان منتقل شد.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر وضعیت عمومی مصدوم خوب است، افزود: لاشه گرگ تلف شده برای بررسی تحویل عوامل محیط زیست شهرستان خدابنده شد.

*دستگیری قاچاقچی مواد مخدر در طرح پاکسازی پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده در ادامه از دستگیری قاچاق موادمخدر در شهرستان خدابنده نیز خبر داد و گفت: ماموران مبارزه با موادمخدر شهرستان خدابنده در راستای مبارزه با سرقت و طرح پاکسازی موادمخدر این اقدام را انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: در راستای اجرای این طرح یک سوداگر مرگ به نام ی-خ که در امر تهیه و توزیع موادمخدر به صورت عمده و جزئی فعالیت داشت، دستگیر شد.

خلیلی افزود: پس از دستگیری متهم از محل اختفای او یک کیلو موادمخدر از نوع تریاک به همراه آلات و ادوات استعمال موادمخدر و ترازوی توزین کشف شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر نیز طرح پاکسازی شهر از موادمخدر ادامه دارد، افزود: متهم از طریق دادسرا روانه زندان شد.

انتهای پیام/73005/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول