اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

برخی مسئولان حاشیه‌ای پررنگ‌تر از متن دارند / توجه یکسان به احداث زیرساخت‌های راهیان‌نور

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: برخی از مسئولان به اندازه‌ای برای کارهای حاشیه‌ای وقت می‌گذارند از متن غافل شده‌اند و این وظیفه اصلی آنان را تحت‌الشعاع قرار داده است.

برخی مسئولان حاشیه‌ای پررنگ‌تر از متن دارند / توجه یکسان به احداث زیرساخت‌های راهیان‌نور

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار محمدحسین رجبی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های استان کردستان در سنندج، از حضور معنادار مردم در راهپیمایی 22 بهمن را قابل تقدیر دانست و اظهار کرد: مردم کردستان به تبع از ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن رزمایش بزرگ بصیرت را نشان دادند.

وی تصریح کرد: مردم با حضور خود ثابت کردند مسائل و مشکلات اقتصادی و یاوه‌گویی‌های دشمنان ذره‌ای از اعتقاد آنان به نظام اسلامی را کم نمی‌کند که مسئولان هم باید با خدمت بیشتر و بی‌منت این اعتقاد راسخ آنان را پاسخ دهند.

سردار رجبی اذعان داشت: عقب‌ماندگی‌های زیادی در بسیاری از حوزه‌ها در زمینه توسعه کردستان داریم و این بدان معنی است که کارهای انجام شده با توجه به موقعیت و شرایط استان کافی نیست.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطر نشان کرد: در حوزه حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استانی که به سرزمین مجاهدت‌های خاموش مشهور است، عقب‌ماندگی‌های زیادی احساس می‌شود و جای کار زیاد و جهادی دارد.

سردار رجبی بیان داشت: در زمان جنگ خسارات زیادی به استان وارد شد که اقدامات کنونی فارغ از اینکه آن خسارات را جبران نمی‌کند، در شأن کردستان نیست.

به گفته وی، مرزی بودن و شرایط خاص منطقه‌ای کردستان موجب شده است تا دشمنان این استان را نقطه‌ای برای تعبیر رویاهای خود در زمینه نفوذ به کشور و ایجاد نفاق در بین مردم و نظام بدانند اما مردم پیش‌بینی‌ آنها را به سراب تبدیل می‌کنند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: مقابله جدی با هجمه‌های نرم دشمنان نیازمند همبستگی و یکپارچگی همه نهادها و ارگان‌ها در بحث اجرای برنامه‌های فرهنگی و کاربردی دارد.

سردار رجبی به وجود بیش از 2 هزار نقطه یادمانی شامل، قدمگاه، رزم‌گاه و محل شهادت اشاره کرد و گفت: متاسفانه در بحث احداث زیرساخت‌ها در این نقاط تا کنون کار چندانی صورت نگرفته است.

وی تصریح کرد: یادمان‌ها ظرفیت مناسبی برای احیای ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج روحیه ایثار و شهادت‌طلبی هستند که احداث و توسعه آنها نیاز به عزم ملی و تلاش جدی مسئولان استانی دارد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان بیان داشت:‌ برای جبران عقب‌ماندگی‌ در زمینه یادمان‌ها و معرفی مناطق عملیاتی استان کردستان به یک جهش بسیجی‌وار نیاز است که امیدواریم مدیرکل جدید حفظ آثار در این راستا حرکت جدی داشته باشند.

وی حضور مسئولین کشوری حفظ آثار در این مراسم را به فال نیک گرفت و ابراز امیدواری کرد سال 92 سال تقویت زیرساخت‌های دفاع مقدس در شمال‌غرب به ویژه استان کردستان باشد.

وی خواستار توجه یکسان مسئولین به بحث احداث زیرساخت‌های راهیان‌نور در مناطق مرزی شد و گفت: استان کردستان با وجود مجاهدت‌های زیادی که در آن اتفاق افتاد در بحث احصا، کشف و ساخت یادمان مناطق عملیاتی مظلوم واقع شده است.

وی در پایان تصریح کرد: متاسفانه برخی از مسئولین استان به جای انجام کارهای عملیاتی و توجه به احیای ارزش‌های دفاع مقدس، حاشیه‌‌ساز هستند و به جای پرداختن به متن وظیفه، حاشیه را مورد توجه قرار می‌دهند.

انتهای پیام/79002/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول