اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی بوشهر پس از سه ماه برکنار شد

آزادشهرکی: از هیچکس گلایه ندارم/ به استاندار بوشهر ارادت دارم

خبرگزاری فارس: مدیرکل سابق میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بوشهر گفت: از برکناری‌ام ناراحت نیستم و این موضوع که عنوان شده به دلیل اختلاف با استاندار این اقدام صورت گرفته را تکذیب می‌کنم و به استاندار هم ارادت دارم.

آزادشهرکی: از هیچکس گلایه ندارم/ به استاندار بوشهر ارادت دارم

سعید آزادشهرکی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر با تأیید خبر برکناری‌اش از سمت مدیرکلی میراث فرهنگی استان بوشهر گفت: بنده در تاریخ هشتم آبان‌‌ماه امسال به عنوان مدیرکل میراث فرهنگی منصوب شدم و در این سه ماه به طور شبانه‌روزی برای اعتلای استان تلاش کردم.

مدیرکل سابق میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بوشهر افزود: برنامه‌ها و اقدامات بسیار خوبی انجام داده بودیم و در حال انجام بود و امیدوارم از این به بعد هم همین روند ادامه پیدا کند.

این مسئول تأکید کرد: به هیچ عنوان قصد حاشیه‌سازی ندارم به همین خاطر در فرصتی مناسب عملکرد خودم را بیان خواهم کرد.

وی ادامه داد: کشور و استان بوشهر نیاز به آرامش دارد و در شرایط کنونی صحیح نیست که ما بحران‌سازی کنیم به همین خاطر قصد ندارم در رابطه با موضوع برکناری توضیحاتی بیشتری بدهم و در زمان مناسب این کار را خواهم کرد.

آزادشهرکی خاطرنشان کرد: این موضوع که عنوان شده برکناری من به دلیل اختلاف با استاندار بوشهر بوده را به شدت تکذیب می‌کنم و عنوان می‌دارم به استاندار بوشهر هم ارادت دارم.

این مسئول اضافه کرد: در مورد این برکناری برای خودم خوشحال و برای استان ناراحت هستم اما امیدوارم روند توسعه استان در بخش گردشگری ادامه یابد.

وی افزود: مهندس کیامرزی معاون گردشگری به عنوان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی منصوب شدند و در هفته آینده نیز مراسم تودیع و معارفه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/66006/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول