اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیر آموزش و پرورش گچساران

جشنواره غذا و صنایع دستی دانش‌آموزی در مدرسه اسما برگزار شد

خبرگزاری فارس: جشنواره غذایی و صنایع‌دستی دانش‌آموزان مدرسه راهنمایی اسماء با حضور مدیر آموزش و پرورش گچساران برگزار شد.

جشنواره غذا و صنایع دستی دانش‌آموزی در مدرسه اسما برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، امروز جشنواره غذای دانش‌آموزان راهنمایی دخترانه اسماء با حضور یدالله مرادی مدیر آموزش و پرورش گچساران و جمعی از مسئولان آموزش و پرورش این شهرستان در این مدرسه برگزار گردید.

فریبا رنجبر مدیر مدرسه راهنمایی اسماء در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: این جشنواره به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و با حضور 50 نفر از دانش‌آموزان این مدرسه برگزار شد.

وی افزود: با توجه به اینکه یکی از پروژه‌های درس حرفه دانش‌آموزان در زمینه خوراک بود، همچنین به مناسبت دهه فجر این جشنواره پیش‌بینی و برگزار گردید.

رنجبر با اشاره به نمایشگاه آثار دستی دانش‌آموزان این مدرسه با نام قرآن، فجر، انقلاب گفت: در این نمایشگاه دست‌ساخته‌های دانش‌آموزان در زمینه‌های مختلفی از جمله آموزش دفاعی، ریاضی، هنر ، علوم و آثار قرآنی به معرض دید گذاشته شد.

مدیر مدرسه اسماء گچساران یادآور شد: افزون بر 68 نفر از دانش‌آموزان دست‌ساخته‌های خود را در نمایشگاه قرآن، فجر، انقلاب در معرض دید عموم قرار دادند.

مدیر آموزش و پرورش گچساران نیز در حاشیه بازدید از نمایشگاه و جشنواره غذای دانش‌آموزان دخترانه اسماء در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران گفت: برگزاری نمایشگاه‌ و جشنواره‌های مختلف در مدارس سبب افزایش انگیزه در راستای تقویت و باروری بلوغ فکری و هنری دانش‌آموزان می‌شود.

یدالله مرادی با بیان اینکه نمایشگاه و جشنواره‌های دانش‌آموزی گامی مهم در راستای تقویت روحیه خودباوری در دانش‌آموزان است، افزود: جشنواره و نمایشگاه‌های دانش‌آموزی مرتبط با کتب درسی باید مورد توجه بیشتر مدیران و مسئولان آموزش و پرورش قرار گیرد.

به گزارش فارس، افزون بر 68 نفر از دانش‌آموزان با تهیه کردن غذا‌های مختلف و دست‌ساخته‌های خود در جشنواره غذا و صنایع دستی شرکت کردند که در پایان به نفرات برتر جوائزی از سوی آموزش و پرورش گچساران اهدا شد.

برپایه این گزارش در جشنواره غذایی و نمایشگاه صنایع دستی دانش‌آموزان با پخت انواع غذا، کیک و شیرینی‌های سنتی، انواع دسر، سالاد و رشته‌های نقاشی، خطاطی، پوستر، عکس، بافتنی، گیپوربافی، عروسک‌سازی، منبت و معرق‌کاری با یکدیگر به رقابت پرداختند.

انتهای پیام/82014/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول