اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان گچسارانی و به مناسبت دهه فجر

ساختمان دهیاری روستای تلخاب شیرین گچساران افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با حضور جمعی از مسئولان گچسارانی، ساختمان دهیاری روستای تلخاب شیرین گچساران افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

ساختمان دهیاری روستای تلخاب شیرین گچساران افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، ساختمان دهیاری روستای تلخاب شیرین گچساران امروز و با حضور فرماندار، بخشدار مرکزی و جمعی از اهالی این روستا به بهره‌برداری رسید.

بخشدار مرکزی گچساران در آیین افتتاح این پروژه اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، خدمات‌رسانی به روستاها در راستای رفع محرومیت‌زدایی در دستور کار مسئولان کشور قرار گرفت.

یحیی ذبیحی با بیان این‌که در طول گذشت 34 سال از پیروزی انقلاب، نظام اسلامی و دولت‌های مختلف خدمات ارزنده و بی شماری را به روستاهای محروم ارائه کرده‌اند، افزود: خدمات‌رسانی نظام اسلامی به روستاها چشمگیر و بی‌نظیر بوده است و این خدمات‌رسانی به برکت نظام اسلامی و پشتیبانی امام عصر(عج) از انقلاب اسلامی صورت گرفته است.

وی افزود: تمام تلاش رژیم ستمشاهی پهلوی در راستای عقب‌ماندگی روستاها و وابستگی اقتصاد کشور به دیگر کشورها در زمینه محصلات کشاورزی بوده است اما با همت و سیاست‌گذاری‌های مسئولان جمهوری اسلامی ایران امروزه شاهد رشد و شکوفایی صنعت کشاورزی در روستاهای ایران اسلامی هستیم.

ذبیحی با اشاره به افتتاح بهره‌برداری دهیاری روستای تلخاب‌ شیرین گچساران گفت: با توجه به نیاز روستای تلخاب‌شیرین به ساختمان دهیاری در این روستا، ساخت ساختمان جدید دهیاری این روستا در دستور کار قرار گرفت.

بخشدار مرکزی گچساران اعتبار ساخت ساختمان دهیاری تلخاب‌شیرین گچساران را افزون بر 450 میلیون ریال عنوان کرد و یادآور شد: این ساختمان با زیربنایی افزون بر 110 متر ساخته شده است که کلنگ‌زنی و کار ساخت آن نیز از حدود سه ماه قبل آغاز شده بود.

ذبیحی ادامه داد: روستای تلخاب‌شیرین گچساران دارای امکانات و مراکز خدمات‌رسانی مناسبی از جمله مسجد، خانه عالم، نانوایی و خانه بهداشت است.

به گزارش فارس، روستای تلخاب‌شیرین در هفت کیلومتری گچساران قرار دارد و افزون بر 180 خانوار نیز در این روستا به امرار معاش می‌پردازند.

بر پایه این گزارش مسئولیت دهیاری روستای تلخاب‌شیرین گچساران نیز بر عهده رقیه رضایی است.

انتهای پیام/82014/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول