اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور

پروژه‌های روستایی شهرستان قروه افتتاح شد

خبرگزاری فارس: همزمان با سراسر کشور 150 پروژه روستایی شهرستان قروه با صرف اعتباری بالغ بر 140 میلیارد ریال افتتاح شد.

پروژه‌های روستایی شهرستان قروه افتتاح شد

فرماندار قروه امروز در حاشیه افتتاح این پروژه‌ها در گفت‌وگوی اختصاصی با فارس، با اعلام این خبر افزود: 170 طرح در شهرستان قروه در دهه فجر امسال برای افتتاح در نظر گرفته شده بود که از این تعداد 150 پروژه با اعتباری بالغ بر 140 میلیارد ریال به روستاها اختصاص دارد و مابقی پروژه‌ها در نقاط شهری با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

وی گفت: از 150 طرح روستایی،‌ 131 پروژه مربوط به توسعه بخش کشاورزی است که بیش از 120 روستای از 136 روستای شهرستان از خدمات آن بهره‌مند می‌شوند.

به گفته شیخی زاده برای اجرای طرح‌های توسعه بخش کشاورزی  اعتباری بالغ بر 80 میلیارد ریال هزینه شده است که این امر نشان‌دهنده توجه ویِژه دولت به توسعه بخش کشاورزی است.

فرماندار قروه به افتتاح طرح‌های هادی بنیاد مسکن روستایی اشاره کرد و افزود: امروز طرح هادی روستای سوتپه با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 300 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

وی همچنین از بهره‌برداری از 2 طرح نوسازی و تجهیز و 9 طرح مقاوم‌سازی فضای آموزشی در سطح روستاها با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد و 250 میلیون ریال خبر داد.

فرماندار قروه به اجرای طرح آبرسانی به روستاها نیز اشاره کرد و افزود: سه پروژه آبرسانی به روستاهای نارنجک، شیخ‌جعفر و احمدآباد باش که از روستاهای بزرگ شهرستان هستند با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد و 520 میلیون ریال امروز  به بهره‌برداری رسید.

وی از اجرای 11 پروژه طرح دهیاری در سطح روستاها از قبیل احداث ساختمان دهیاری، فاضلاب روستایی و احداث غسالخانه خبر داد و گفت: برای افتتاح این طرح ها اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال هزینه شده است.

شیخی زاده در پایان این گفتگو با برشماری پروژه‌های گازرسانی به روستاها که امروز در قروه افتتاح شدند گفت: هشت روستای بخش چهاردولی با 620 خانوار از نعمت گاز برخوردار شدند و با افتتاح این هشت پروژه از 136 روستای شهرستان، 106 روستا با دارا بودن 13 هزار خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

انتهای پیام/79009/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول