اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر کشور خبر داد

افتتاح 3 هزار خانه داوطلبی هلال احمر در کشور

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: وظیفه اصلی ما توسعه بیش از سه هزار خانه داوطلبی شهری و روستایی به مناسبت ایام مبارک دهه فجر بوده که در حال اجرا است.

افتتاح 3 هزار خانه داوطلبی هلال احمر در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، فرحناز رافع در مراسم افتتاحیه دفتر پایگاه داوطلبی مسجد امام جعفر صادق (ع) بیرجند اظهار داشت: مردم خراسان جنوبی انسان‌هایی از خودگذشته و نوع‌دوست هستند و در انواع حوادث طبیعی مثل سیل پاکستان، قطعی سومالی و زلزله‌زدگان زهان ما را تا مرحله توانمند ساختن آن یاری کردند. 

وی ادامه داد: خدمت در هلال احمر با سایر بخش‌ها متفاوت است، چراکه این سازمان در راستای خدمت به مردم آسیب‌دیده در نظام اسلامی حرکت کرده است.

فرحناز رافع خاطرنشان کرد: سعی شده با داوطلب شدن در تمام امور فرهنگی، اقتصادی و توانمندی اقتصادی که سرآمد کار ما است، در راستای بحث اقتصاد مقاومتی که همان توانمندی اقتصاد بوده، گام برداریم و این منطبق بر مأموریت‌های جمعیت هلال احمر است.

افتتاح 400 خانه داوطلبی در فارس و شهر ری

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: وظیفه اصلی ما توسعه بیش از سه هزار خانه داوطلبی شهری و روستایی به مناسبت ایام مبارک دهه فجر است که در حال اجرا است.  

 

رافع عنوان کرد: فعالیت‌های بسیار خوبی انجام گرفته که به عنوان نمونه در استان فارس 300 خانه داوطلب و در شهر ری 100 خانه داوطلب افتتاح شده است که هم‌اکنون افتتاح این پایگاه هم یکی از آنان است.

هر خانواده یک امدادگر

وی اظهار امیدواری کرد که در تمام محلات شهری و روستاها به کمک استانداری و وزارت کشور خانه‌های داوطلب توسعه یابد.

رافع از گسترش خانه‌های داوطلبی خبر داد و تأکید کرد: در بحث حمایت‌های درمانی و معیشتی، فعالیت‌هایی را در این خانه‌ها پیگیری می‌کنیم تا به شعار هر خانواده یک امدادگر برسیم.

انتهای پیام/2248/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول