اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهر زیراب:

سوادکوه میزبان همایش پیاده‌روی مازندران می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهر زیراب در شهرستان سوادکوه به برنامه‌ریزی اولیه برای برگزاری همایش پیاده‌روی مازندران به میزبانی شهر زیراب در اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد.

سوادکوه میزبان همایش پیاده‌روی مازندران می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، محمد قاسم‌نژاد شامگاه پنجشنبه در جلسه هیئت ورزش‌های همگانی شهر زیراب با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف ورزشی و فرهنگی در طول دهه‌ فجر از همراهی و همکاری با این هیئت تقدیر کرد و گفت: برگزاری برنامه‌های مختلف طناب‌کشی، بازی‌های کودکانه، آمادگی جسمانی، دیدار با علما و خانواده ایثارگران و حضور منسجم در برنامه‌های دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن از عملکرد این هیئت ورزشی در دهه فجر امسال است.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهر زیراب به تجلیل از کمیته‌های این هیئت ورزشی اشاره کرد و افزود: کمیته‌های ورزشی این هیئت در راستای توسعه ورزش‌های همگانی در شهر زیراب به عنوان بازوان اصلی هیئت محسوب می‌شوند.

قاسم‌نژاد با تقدیر از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره ورزش و جوانان و اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه در همکاری با این هیئت برای دست‌یابی به اهداف فرهنگی و ورزشی شهرستان، خاطر نشان کرد: هیئت ورزش‌های همگانی استان مازندران کمکی برای برگزاری برنامه‌های ما انجام نداده است ولی از ما گزارش عملکرد درخواست کرده است.

این مسئول اذعان داشت: مدیریت هیئت ورزش‌های همگانی استان مازندران در دهه فجر ضعیف و سردرگم عمل کرده است.

وی از برنامه‌ریزی برای برگزاری پیاده‌روی استان مازندران در شهر زیراب خبر داد و متذکر شد: برنامه‌ریزی‌های اولیه برای برگزاری همایش پیاده‌روی استان مازندران در شهر زیراب برای اردیبهشت ماه سال آینده انجام شده است و در حال رایزنی برای تشکیل ستاد شهرستانی برگزاری این پیاده‌روی هستیم.

انتهای ‌پیام/86015/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول