اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روزهای پایانی بهمن صورت می‌گیرد

افتتاح نمایشگاه ملی عکس « نماز و نیایش» به روایت دوربین در تویسرکان

خبرگزاری فارس: مدیر انجمن سینمای جوان تویسرکان گفت: در روزهای پایانی بهمن نمایشگاه ملی عکس« نماز و نیایش» به روایت دوربین در تویسرکان افتتاح می‌شود.

افتتاح نمایشگاه ملی عکس « نماز و نیایش» به روایت دوربین در تویسرکان

مجید فلاحی امروز گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان، اظهار داشت: دین انتقال‌دهنده پیام الهی و هنر ابزاری راهبردی برای تبلیغ این پیام روح‌بخش به جوامع انسانی است.

وی با تأکید بر اینکه هنر نقش کلیدی و ارزشی در ترویج ارزش‌های اسلامی دارد، خاطرنشان کرد: نمایشگاه ملی عکس « نماز و نیایش» از دریچه دوربین عکاسی با هدف تبیین و ترویج فرهنگ نماز در انجمن سینمای جوانان ایران دفتر تویسرکان برپا می‌شود.

مدیر انجمن سینمای جوان شهرستان تویسرکان با اشاره به اینکه این نمایشگاه در روزهای پایانی بهمن سال جاری با حضور مسئولان شهرستان افتتاح خواهد شد، گفت: نمایشگاه ملی « نماز و نیایش از دریچه دوربین»  آثار برجسته و برگزیده 42 هنرمند عکاس انجمن سینمای جوان از سراسر کشور را در معرض دید عموم قرار می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه در این نوع برنامه‌ها استعدادهای خلاق شکوفا و بسترساز برای هدایت هنرمندان جامعه هدف می‌شود، افزود: تبیین بیشتر مفاهیم متعالی نماز و نیایش و توجه به مضامین ارزشی آن به وسیله هنر به دلیل برقراری ارتباط بهتر با مخاطب از اهداف دیگر اجرای این کار است.

فلاحی اثر‌پذیری یک اثر هنری در قالب‌های مختلف هنر را در اجتماع بسیار زیاد عنوان کرد و افزود: هنر عکاسی نیز به سبب ویژگی‌های خاص خود با ثبت لحظه‌های جذاب و به یاد ماندنی در هر عرصه و زمان کارکردهای اثرگذاری در بین اقشار مختلف جامعه دارد.

وی ابراز داشت: عکس‌های منتخب در نمایشگاه، هر کدام پیوند انسان را در هر دین با هر زبان و نژادی در زمان، مکان، شرایط و برهه‌های متفاوت را با اقامه نماز و نیایش با پروردگار به تصویر کشیده‌اند.

مدیر انجمن سینمای جوان تویسرکان با اشاره به اینکه این نمایشگاه برای نخستین بار است که در شهرستان برگزار می‌شود، افزود: نمایشگاه ملی عکس « نماز و نیایش از دریچه دوربین» ابتدا در شهر قم و هفته آینده نیز به عنوان دومین نمایشگاه ملی « نماز و نیایش » در کشور  توسط انجمن سینمای انجمن جوان دفتر تویسرکان در این محل آغاز به کار خواهد کرد.

وی در پایان اذعان داشت: نمایشگاه ملی عکس «نماز و نیایش » به روایت دوربین عکاسی از عکاسان برگزیده انجمن سینمای جوان از جای جای ایران  به مدت یک هفته از ساعت هشت تا 18 بعد از ظهر پذیرای عموم مردم و علاقه‌مندان به هنر است.

انتهای پیام/89010/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول