اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بندر و دریانوردی استان بوشهر:

برج کنترل ترافیک دریایی خارک تا پایان سال افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل بندر و دریانوردی استان بوشهر گفت: برج کنترل ترافیک دریایی خارک با اعتبار 80 میلیارد ریال تا پایان سال افتتاح می‌شود.

برج کنترل ترافیک دریایی خارک تا پایان سال افتتاح می‌شود

محمد راستاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر با اشاره به اینکه عملیات اجرایی برج کنترل ترافیک دریایی خارک از سال 89 آغاز شده است، اظهار داشت: این پروژه با زیربنای دو هزار و 650 متر‌مربع در سه طبقه ساخته شده است.

راستاد اضافه کرد: برای احداث این برج، دو هکتار زمین در ساحل جزیره خارگ از دریا استحصال شده که برای عملیات آماده‌سازی آن 40 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی هدف از احداث این برج را تسهیل در اعمال وظایف حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی خواند و افزود: با افتتاح این طرح، وضعیت کنترل ترافیک دریایی شناورها در محدوده جزیره خارگ ساماندهی شده و کیفیت ارائه خدمات به کشتی‌ها افزایش می‌یابد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان همچنین از افتتاح تاسیسات پشتیبانی اسکله تجاری بندر کنگان خبر داد و گفت: این اسکله یکی از بهترین و مناسب‌ترین اسکله‌های استان بوشهر است و تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

راستاد، ویژگی‌های مهم یک بندر تجاری را عمق و دسترسی مناسب اسکله بیان کرد و گفت: بندر کنگان با عمق آب  4.5 متر در پای اسکله، بهترین شرایط را در بین بنادر کوچک استان دارد.

وی گفت: برای ساخت این طرح 40 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

راستاد از تکمیل ساختمان اداره ثبت و بازرسی شناورهای اداره امور دریانوردی با اعتبار 40 میلیارد ریال نیز خبر داد.

انتهای پیام/66006/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول