اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با محوریت کودک و دفاع مقدس

تولید پویانمایی «پوتین بابا» به سرانجام رسید

خبرگزاری فارس: به همت حوزه هنری استان اردبیل و با محوریت کودک و دفاع مقدس ساخت و تولید انیمیشن پوتین بابا به پایان رسید.

تولید پویانمایی «پوتین بابا» به سرانجام رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس حوزه هنری استان اردبیل ظهر امروز در مراسم رونمایی از آثار و تولیدات جدید این مجموعه فرهنگی اظهار داشت: یکی از حوزه‌های فعالیت حوزه هنری که با استقبال خوب هنرمندان و مخاطبان روبرو شده ساخت و تولید آثار پویانمایی است که می‌تواند در بالا بردن قدرت یادگیری کودکان و نوجوانان بسیار موثر باشد.

ساسان ناطق تصریح کرد: با بهره‌گیری از تکنیک‌های جدید و مضامین و مبانی ارزشی و الهی‌گونه می‌توان در این زمینه کارها و فعالیت‌های مثبتی را انجام داده و در این باب نگرش‌ها و اصالت موضوع را بهتر از گذشته تبیین کرد.

وی گفت: محوریت کارهای فرهنگی و هنری در حوزه هنری پرداختن به مسائل ارزشی و دینی است چرا که برای تربیت نسل آینده به چنین ابزارها و راهکارهای اساسی نیاز داریم.

رئیس حوزه هنری استان اردبیل یادآور شد: در کنار تولید این آثار حوزه هنری در تولید کتاب، فیلم و همچنین آثار خلاقانه هنرمندان در رشته‌های مختلف تجسمی، نقاشی و ... توانسته است به نقطه‌ای از حضور و فعالیت مستمر برسد که شاید در گذشته کمتر نظیر آن را شاهد بودیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اثر پویانمایی «پوتین بابا» بر اساس طرحی از ساسان ناطق رئیس حوزه هنری اردبیل و با موضوع کودک و دفاع مقدس در مدت زمان چهار دقیقه تولید شده است.

پویانمایی «پوتین بابا‌» با تکنیک پویانمایی کاغذی و در طول چهار ماه تولید شده و داستان کودکی است که بعد از هر بار مراجعت پدرش از جبهه با پوتین‌های او بازی می‌کند.

عوامل تهیه این پویانمایی را داور علایی به عنوان نویسنده و کارگردان، رعنا حجازی به عنوان طراح شخصیت‌ها و رنگ‌پردازی قادر نوراللهی و سعید پورنعمت تشکیل می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین به همت حوزه هنری استان اردبیل اثر پویانمایی «مهر‌» تهیه شده که محوریت و موضوع آن زندگینامه ائمه اطهار (ع) است که می‌تواند نسل کودک و نوجوان را با زندگینامه ائمه اطهار بیش از گذشته آشنا کند.

انتهای پیام/62005/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول