اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار جهان‏وطن- 40

رضایی: خاطره فداکاری‌های شهید شاطری در دوران دفاع مقدس ماندگار است

خبرگزاری فارس: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تأکید کرد: خدمات مخلصانه شهید شاطری در کنار مردم ستم‏دیده لبنان هم‏چون خاطره فداکاری‌های او در دوران دفاع مقدس ماندگار است.

رضایی: خاطره فداکاری‌های شهید شاطری در دوران دفاع مقدس ماندگار است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، در پی شهادت سردار حسن شاطری، رئیس ستاد بازسازی لبنان، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام پیام تسلیتی صادر کرد که امروز یک نسخه از آن به خبرگزاری فارس استان سمنان ارسال شد.

در این پیام آمده است: مجاهد مخلص، ایثارگر پرافتخار و انسان صبور و خدوم و خیرخواه، سردار شهید حسن شاطری پس از عمری تلاش و فداکاری در راه خدا، به زیارت حضرت حق بار یافت تا پاداش مجاهدات خود را دریافت کند.

رضایی افزود: این شهید والامقام، علاوه بر افتخارات فراوان در طول دوران دفاع مقدس، توفیق یافت تا به عنوان رئیس ستاد بازسازی مناطق آسیب‏دیده لبنان در جنگ 33 روزه با رژیم صهیونیستی در خدمت به مردم مظلوم لبنان، نقشی تاریخی ایفا کند و سرانجام به دست عوامل مزدور رژیم صهیونیستی و در انجام رسالتی خطیر، به توفیق شهادت نائل آید.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: بی‏تردید، همان‏گونه که خاطره فداکاری های سردار شهید حسن شاطری در ذهن هم‏رزمان او در دوران دفاع مقدس ماندگار است؛ خدمات مخلصانه او در کنار مردم ستم‏دیده لبنان در تاریخ مشعشع مقاومت نیز در حافظه تاریخی مظلومان آن خطه جاودان خواهد ماند.

رضایی در پایان پیام خود، شهادت این سردار بزرگ را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، فرماندهان و هم‏رزمانش در نیروهای مسلح و عموم ملت قدرشناس ایران به خصوص به مردم وفادار و صمیمی سمنان و به عموم بازماندگان آن شهید به ویژه والدین مکرم، همسر صبور و فرزندان عزیزش تبریک و تسلیت گفته و علو درجات آن عزیز سفر کرده را از محضر حضرت حق طلب کرد.

مراسم تشییع سردار شهید حاج حسن شاطری روز جمعه این هفته باشکوه خاصی در شهر شهیدپرور و ولایت‏مدار سمنان برگزار شد و هزاران نفر از مردم استان سمنان از میدان سعدی (معراج شهدا) به سمت میعادگاه نماز جمعه و گلزار شهدای سمنان این شهید بزرگوار را تشییع کردند.

سردار شاطری یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس بود که در طول سال‏های جنگ تحمیلی با تمام وجود در حوزه‏های مهندسی جنگ فعالیت داشت.

ایشان همچنین به عنوان یک سرباز ولایت‏مدار و گوش به فرمان امام و رهبر، در سال‏های اخیر نیز به بازسازی مناطق آسیب‏دیده لبنان در جنگ 33 روزه با رژیم صهیونیستی مشغول شد که این امر سرمنشأ بسیاری از خیرات و برکات برای مردم مظلوم لبنان بود.

این سردار رشید اسلام در مسیر دمشق به بیروت به منظور انجام کارهای ستاد بازسازی، به دست حامیان و مزدوران رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

این شهادت مزدی بود که سردار شاطری بعد از عمری مجاهدت و ممارست در راه خدا و احیای ارزش های اسلامی و نیز خدمت به مردم مظلوم و مستضعف لبنان از خداوند تبارک و تعالی گرفت و امیدواریم شفاعت ایشان در روز قیامت نصیب حال ما نیز شود.

انتهای پیام/2249/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول