اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با برگزاری همایش سرمایه‌گذاری صورت می‌گیرد

برپایی نمایشگاه‌های تخصصی صنایع در لامرد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان لامرد گفت: همزمان با برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این شهرستان، نمایشگاه‌های تخصصی نیز از سوی صنایع و کارخانجات برپا می‌شود.

برپایی نمایشگاه‌های تخصصی صنایع در لامرد

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، محمود صفری بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اشتغال این شهرستان در سخنانی با اشاره به سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با مردم تبریز اظهار داشت: اگر تمام نعمت‌‌های انقلاب اسلامی را کنار بگذاریم و شکرگزار نعمت ولایت فقیه باشیم کافی است.

وی افزود: حضور باشکوه مردم شهرستان لامرد در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن ماه امسال کم‌نظیر بود و به خاطر عشق و دلدادگی به نظام و رهبری جلوه‌گری کرد.

فرماندار لامرد با اشاره به برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در 15 اسفند ماه سال جاری در این شهرستان گفت: کمیته‌های ستاد برگزاری این همایش فعالیت خود را به صورت شبانه‌روزی آغاز کرده‌اند و تاکنون بیش از 130 نفر از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی از سوی ستاد همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری شناسایی شده‌اند.

صفری ادامه داد: همزمان با برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این شهرستان که با حضور مسئولان ارشد استان فارس صورت می‌گیرد، نمایشگاه‌های تخصصی نیز از سوی صنایع و کارخانجات مختلف برپا می‌شود.

انتهای پیام/2448/ن10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول