اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان خبر داد

برگزاری دوره آموزشی اصول بیمه در فرودگاه آبادان

خبرگزاری فارس: مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان از برگزاری دوره آموزشی اصول بیمه برای پرسنل امور اداری این فرودگاه خبر داد.

برگزاری دوره آموزشی اصول بیمه در فرودگاه آبادان

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان و به نقل از روابط عمومی شرکت‌ فرودگاه‌های کشور، محمدرضا رضایی اظهار داشت: پرسنل امور اداری فرودگاه آبادان در دوره آموزشی اصول بیمه که در فرمانداری آبادان برگزار شد، شرکت کردند.

وی ادامه داد: این دوره با حضور بیش از 30 نفر از کارشناسان امور اداری فرودگاه، فرمانداری آبادان و دانشگاه علوم وفنون دریایی خرمشهر در24 بهمن‌ماه به مدت 20 ساعت آغاز شد.

مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان خاطرنشان کرد: تدریس این دوره آموزشی 20 ساعته را سیدمحمد فاضل مرعشی، رئیس سازمان تأمین اجتماعی شعبه دوم شهرستان آبادان برعهده دارد.

وی تصریح کرد: مجری و ناظر برگزاری این دوره آموزشی، مرکز آموزش و پژوهش استانداری استان خوزستان بوده و در پایان این دوره، به شرکت‌کنندگان، گواهینامه مرتبط اعطا کرده است.

*آموزش استفاده از خاموش‌کننده‌های دستی 

رضایی در ادامه به برگزاری دوره آموزشی استفاده از خاموش‌کننده‌های دستی برای کارکنان شرکت هواپیمایی ایران ایرتور در فرودگاه آبادان خبر داد و افزود: هدف از برگزاری این دوره، آشنایی کاربردی با خاموش‌کننده‌های دستی و نحوه استفاده از آنها است.

وی عنوان کرد: این دوره آموزشی نیز با حضور بیش از 15 نفر از پرسنل شرکت هواپیمایی ایران ایرتور به مدت 16 ساعت برگزار شد.

مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان با بیان اینکه تدریس این دوره را فرومند نور، مسئول واحد ایمنی و آتش‌نشانی فرودگاه آبادان برعهده داشت، ابراز داشت: افزایش مهارت در بروز حوادث احتمالی مهم‌ترین اهداف برگزاری دوره مذکور بوده است.

وی در پایان اذعان داشت: این دوره پیش از این به منظور پرسنل سپاه حفاظت هواپیمایی و دانشکده واحد بین‌الملل اروند نیز برگزار شده بود که با استقبال خوبی روبه‌رو شد.

انتهای پیام/72001/ذ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول