اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر هتل پارسیان سوئیت اصفهان خبر داد

اخذ گواهینامه واحد خدمات توسط هتل سوئیت اصفهان

خبرگزاری فارس: برای نخستین بار در اصفهان در بین تمام هتل‌های اقامتی اصفهان، هتل پارسیان سوئیت موفق به دریافت گواهینامه واحد خدمات سبز در این استان شد.

اخذ گواهینامه واحد خدمات توسط هتل سوئیت اصفهان

یونس یحیی‌مدیر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در راستای حفاظت از محیط زیست و در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و با اهمیت دادن، دقت و رعایت مسائل محیط زیستی و بکارگیری روش‌های صحیح در ارائه خدمات و استفاده بهینه از انرژی و افزایش بهره‌وری موفق به دریافت لوح سبز از سازمان حفاظت محیط زیست کشور شدیم.

وی تصریح کرد: در راستای رعایت برخی موارد مانند استفاده از پنجره‌های دو جداره جهت جلوگیری از اتلاف انرژی، استفاده از لامپ‌های کم مصرف، استفاده از سوخت و آب مناسب و مدیریت بهینه از جمله مواردی بود که این هتل به آنها توجه داشته است.

مدیر هتل پارسیان سوئیت اصفهان اضافه کرد: هر واحد و مجموعه‌ای می‌تواند در حفاظت بیشتر از محیط زیست و حفظ و نگهداری این امانت برای آیندگان تأثیر بسزایی داشته باشد.

وی با اشاره به آمار 40 نفری کارکنان هتل پارسیان سوئیت اصفهان از همکاری، همدلی و همراهی نیروهای انسانی و اشرافیت آنها با چند جلسه توجیه در ارتباط با دقت در رعایت مسائل محیط زیستی هتل به عنوان یکی از عوامل اصلی یاد کرد.

یحیی گفت: این هتل از زیرمجموعه‌های شرکت های مادر تخصصی سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان وابسته به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/2301/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول