اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معرفی نخستین جشنواره هنرهای تجسمی بناب

خبرگزاری فارس: نخستین جشنواره هنرهای تجسمی شهرستان بناب برترین‌های خود را معرفی کرد.

معرفی نخستین جشنواره هنرهای تجسمی بناب

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، شامگاه امروز در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره هنرهای تجسمی بناب با استقبال هنرمندان، مردم هنردوست و مسئولان این شهرستان در محل سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بناب برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بناب و دبیر جشنواره در این مراسم با ارائه گزارشی از روند برگزاری جشنواره گفت: تعداد 107 اثر به دبیرخانه جشنواره واصل شده بود که پس از داوری آنها توسط هیئت داوران در دو بخش هنرهای دستی و نقاشی و طراحی نفرات برتر انتخاب شدند.

حبیب صدقی با اشاره به اینکه هنر جلوه ای از آثار خلقت الهی است و هنرمند بزرگ هستی پروردگار عالمیان است؛ از هنرمندان خواست تا در آثار خود تبیین کننده آیات الهی باشند.

معاون فرماندار بناب نیز در این مراسم طی سخنانی با برشمردن ویژگی های هنر، هنر را برترین، نافذترین و رساترین وسیله ارتباطی خواند و هنر الهی را موجب تعالی انسان نامید.

ناصر هاشمی با گرامیداشت 29 بهمن سالروز قیام مردم تبریز؛ بزرگترین هنر مردم ایران را انقلاب الهی و اسلامی برشمرد که به رهبری بنیان‌گذار جمهوری اسلامی امام خمینی(ره) به پیروزی رسید.

وی افزود: هنری که رنگ و بوی خدایی داشته باشد، هنری جاوید و ماندگار است.

دراین مراسم پس از قرائت بیانیه هیئت داوران توسط نماینده این هیئت، برترین‌های جشنواره معرفی و به نفرات برگزیده جوایزی اهداء شد. 

انتهای پیام/60004/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول