اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان:

حرکت در مسیر ولایت رمز موفقیت نظام است

خبرگزاری فارس: امام جمعه برازجان گفت: وحدت مسئولان و حرکت در مسیر ولایت رمز موفقیت نظام است.

حرکت در مسیر ولایت رمز موفقیت نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان، حجت‌الاسلام حسن مصلح شامگاه دوشنبه در جشن میلاد امام حسن عسکری(ع) در برازجان اظهار داشت: اسلام کامل‌ترین دین در بین تمام ادیان است و عمل به دستورات اسلام و قرآن امری لازم است که موجبات سعادت انسان می‌شود.

وی به نقش امام حسن عسکری(ع) در آماده‌سازی شیعیان برای عصر غیبت اشاره کرد و ادامه داد: این امام عظیم‌الشأن از هرگونه عیب دور بود و آشنا به غیب بوده و بسیار بخشنده بود.

امام جمعه برازجان خاطرنشان کرد: امام حسن عسکری(ع) در معرفی امام مهدی(عج) به خواص نقش اساسی داشت و باید با الگوبرداری از زندگی ایشان، در مسیر صحیح حرکت کنیم.

مصلح به وظایف شیعیان در دوران غیبت امام زمان(عج) اشاره و تصریح کرد: تبعیت از ولایت فقیه و حرکت در مسیر ولایت از مهم‌ترین وظایف منتظران ظهور است و همواره باید در مسیر ولایت حرکت کنیم.

وی اضافه کرد: امروز دشمنان به دنبال کمرنگ کردن معنویت و اخلاق اسلامی در جامعه هستند و باید با ترویج فرهنگ اسلامی و جذب جوانان به این برنامه‌ها دشمنان را ناکام کنیم.

امام جمعه برازجان با اشاره به بیانات مهم مقام معظم رهبری و توصیه به وحدت و همدلی ابراز داشت: همه مسئولان باید از ولایت فقیه تبعیت کنند و بدون تردید ولایت‌فقیه در هر شرایطی کشتی انقلاب را به سمت سربلندی رهنمون می‌کند.

مصلح در پایان اذعان داشت: وحدت مسئولان و حرکت در مسیر ولایت رمز موفقیت نظام است و مسئولان باید اختلافات را کنار بگذارند و راه توسعه و پیشرفت را هموار کنند.

انتهای پیام/2451/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول