اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

نظارت بر تسهیلات مصوب شده در کارگروه کشاورزی آغاز شد

خبرگزاری فارس: فرماندار خلخال از آغاز نظارت بر تسهیلات مصوب شده در کارگروه کشاورزی شهرستان خلخال خبر داد.

نظارت بر تسهیلات مصوب شده در کارگروه کشاورزی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی پیش‌ از ظهر امروز در سی‌ و ‌پنجمین جلسه کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان خلخال از آغاز نظارت و پیگیری تسهیلات مصوب شده در کارگروه کشاورزی و تسهیلات اعطا شده، خبر داد و افزود: این نظارت با هدف مصرف این تسهیلات در روند صحیح طرح مصوب شده است.

محمدی افزود: تاکنون بیش از 500 طرح کشاورزی در زمینه‌های باغداری، توسعه باغات، خرید تجهیزات و ماشین آلات کشاورزی و تراکتور و طرح‌های آبیاری و ساخت استخر و سایر طرح‌ها، با ارزش ریالی 220 میلیارد ریال در کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان خلخال مصوب شده است.

محمدی اضافه کرد: در سی ‌و ‌پنجمین جلسه کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان خلخال نیز بیش از 51 طرح با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد ریال مصوب شد.

وی افزود: اگر تسهیلات مصوب شده در مسیر صحیح و اشتغالزایی خود درست به مصرف برسد، شاهد اشتغالزایی حقیقی در مسیر توسعه کشاورزی شهرستان خلخال خواهیم بود و با جدیت تسهیلات پرداخت شده به طرح‌های مصوب نظارت و پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در جلسه کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان خلخال همچنین کمیته‌ای متشکل از ادارات جهاد کشاورزی، بانک عامل کشاورزی، فرمانداری خلخال، اداره کار رفاه و تامین اجتماعی در راستای نظارت بر این مصوبات تشکیل شد.

انتهای پیام/62008/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول