اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان خبر داد

نظارت کانون پرورش فکری بر غرفه‌های نمایشگاه اسباب بازی همدان

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان گفت: همزمان با آغاز به کار نمایشگاه اسباب بازی در همدان کارشناسان کانون بر غرفه‌ها نظارت و به معرفی اسباب بازی‌های مفید و استاندارد اقدام می‌کنند.

نظارت کانون پرورش فکری بر غرفه‌های نمایشگاه اسباب بازی همدان

پرویز ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه 105 غرفه شامل اسباب‌بازی، سرگرمی، تفریحی، ورزشی، لوازم و تجهیزات کمک آموزشی در دوازدهمین نمایشگاه تخصصی اسباب بازی همدان شرکت دارند، اظهار داشت: شورای نظارت بر اسباب بازی از سوی شورای انقلاب فرهنگی به عهده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

وی ادامه داد: در این راستا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور کارشناس خود در نمایشگاه به ارائه مشاوره و معرفی اسباب بازی‌های مفید و استاندارد اقدام کرده است.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان افزود: کار نظارت بر اسباب بازی به لحاظ کیفیت، گروه سنی، جنس، بررسی استاندارد، ایمنی اسباب بازی و معرفی خطرهایی چون بریدگی، سوختگی، شکستگی، مسمومیت، خفگی، صدای بلند، کبودی و کوفتگی که اسباب بازی می‌تواند برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها ایجاد کند توسط کارشناس کانون ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: مسائل فرهنگی و آسیب‌های مختلف فرهنگی  که در مد‌گرایی، ترویج فرهنگ برهنگی و غربی، ترویج نمادهای مختلف شیطان‌پرستی در اسباب بازی‌ها مطرح است و مواد بازیافتی غیر مجاز به کار رفته در ساخت اسباب بازی‌ها از دیگر مواردی است که مد نظر قرار دادیم.

ابراهیمی اضافه کرد: معرفی آسیب‌های اسباب بازی در قالب بروشور و بنر و تشکیل پایگاه کارشناسی در خصوص معرفی آسیب‌ها، توجیه مسئولان غرفه‌ها از دیگر اقدامات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نمایشگاه اسباب بازی همدان است.

وی در پایان گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با دو غرفه تولیدات کتاب و سرگرمی به ارائه جدیدترین تولیدات خود در نمایشگاه و دو غرفه فرهنگی کاردستی و بازی با پازل‌های چوبی در نمایشگاه شرکت کرده و امیدواریم بتوانیم لحظات شادی برای کودکان فراهم کنیم.

انتهای پیام/89019/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول