اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای برگزاری همایش نقش نماز در دوران دفاع مقدس

نشریه نقش نماز در دوران دفاع مقدس منتشر می‎شود

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته تبلیغات همایش نقش نماز در دوران دفاع مقدس در شهرکرد گفت: نشریه تبلیغاتی نخستین همایش ملی نقش نماز در دوران دفاع مقدس در ماه جاری منتشر و توزیع می‎شود.

نشریه نقش نماز در دوران دفاع مقدس منتشر می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی صالحی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری همایش ملی نقش نماز در دوران هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: نشریه همایش در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر و فراهم کردن مقدمات لازم برای حضور گسترده افراد در این همایش منتشر می‎شود.

وی با بیان اینکه نشریه حاوی خاطرات، عکس‌ها و نوشته‌های رزمندگان است، افزود: این نشریه با تیراژ بالا چاپ و در سراسر کشور توزیع می‎شود.

صالحی ادامه داد: یک نسخه از نشریه نیز همراه با بسته‌های فرهنگی عید نوروز در اختیار میهمانان نوروزی قرار می‌گیرد تا از این طریق بتوان تبلیغات خود را گسترده‌تر کنیم.

مسئول کمیته تبلیغات همایش نقش نماز در دوران دفاع مقدس در ادامه با بیان اینکه 15 برنامه محوری در این کمیته تدوین شده است، گفت: این تعداد برنامه در راستای تبلیغات و جذب مخاطبان از سراسر کشور به این همایش تدوین و اجرا می‌شود.

صالحی، چاپ کتاب را از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته تبلیغات این همایش عنوان کرد و گفت: در این کتاب وصایا و زندگی‌نامه 31 از تن از شهدایی که بیشترین نقش را در رابطه با نماز در جبهه‌های حق علیه باطل داشته‌اند به نگارش درمی‎آید.

وی تصریح کرد: طراحی و چاپ پوستر، انتشار مقالات واصله به دبیرخانه در قالب کتاب، تولید و انتشار نرم‎افزار الکترونیکی از دیگر برنامه‌های این کمیته است.

مسئول کمیته تبلیغات همایش نقش نماز در دوران دفاع مقدس از برگزاری نمایشگاهی در حاشیه همایش خبر داد و افزود: در این نمایشگاه، خاطرات رزمندگان، عکس‌های مرتبط با نماز و نمود نماز در وصایای شهدا به نمایش گذاشته می‎شود.

صالحی خاطرنشان کرد:  تلاش در راستای تبیین اهمیت و نقش نماز در هدایت و رستگاری افراد جامعه تکلیف بزرگی است که همه افراد نسبت به آن مکلف هستند.

انتهای پیام/68004/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول