اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبادان:

برنامه‌های مختلفی برای خدمات‌رسانی به مهمانان نوروزی داریم

خبرگزاری فارس: شهردار آبادان گفت: برنامه‌های مختلفی برای خدمات‌رسانی به مهمانان نوروزی و راهیان نور در آبادان برنامه‌ریزی و مورد اجرا گذاشته می‌شود.

برنامه‌های مختلفی برای خدمات‌رسانی به مهمانان نوروزی داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، محمود رضا شیرازی امروز در جلسه ستاد نوروزی و راهیان نور در این شهرستان که با حضور مسئولان ادارات و دستگاه‌های دولتی در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: در طول تعطیلات نوروزی سال 91 شهرداری آبادان اقدام به توزیع پرسشنامه‌هایی از مهمانان نوروزی که وارد آبادان شده‌اند کرد.

وی افزود: در این راستا نتایج بسیار جالبی از نظرسنجی انجام شده توسط مهمانان نوروزی به ثبت رسید.

شهردار آبادان ادامه داد: در سال 91 حدود 14 درصد مسافران از اصفهان، 11 درصد از فارس، 9 درصد از خوزستان و مابقی نیز از دیگر استان‌های کشور در این شهرستان حضور یافتند.

شیرازی تصریح کرد: 41 درصد از مهمانان نوروزی سال قبل برای اولین بار به آبادان می‌آمدند و 45 درصد نیز برای بار دوم به این شهر سفر می‌کردند.

وی اضافه کرد: همچنین 54 درصد از مشارکت‌کنندگان در این نظرسنجی‌ها زیارت یادمان‌های دفاع مقدس را مهم‌ترین انگیزه‌های خود برای حضور در آبادان عنوان کردند و همچنین 36 درصد نیز برای تفریح بوده است.

شهردار آبادان خاطرنشان‌کرد: بیش از 60 درصد مسافران نیز از طریق بروشورها، کیوسک‌های از من بپرس و بنرهای نصب شده در شهر اطلاعات خود را در زمینه آبادان به دست آوردند.

وی افزود: همچنین بیش از 35 درصد از مشارکت‌کنندگان از وضعیت حمل و نقل شهری آبادان ابراز رضایت کردند.

شیرازی تصریح کرد: در زمینه بهداشتی نیز حدود 50 درصد از وضعیت خدمات بهداشتی در آبادان ابراز رضایت کردند.

وی ادامه داد: در حوزه امنیتی نیز حدود 90 درصد از وضعیت امنیت عمومی در آبادان ابراز رضایت کردند که آماری بسیار مناسب و درخور توجه است.

شهردار آبادان خاطرنشان‌کرد: در مجموع بیش از 95 درصد از مهمانان نوروزی سال 91 از وضعیت خدمات رسانی در این شهرستان ابراز رضایت کردند.

شیرازی تصریح کرد: همچنین 94 درصد از مشارکت‌کنندگان در نظرسنجی پرسش آیا مجدداً به آبادان سفر خواهید کرد را با بله پاسخ دادند.

وی اضافه کرد: البته کمبودهایی نیز در زمینه‌های خدمت‌رسانی به مهمانان وجود داشت که توسط آنها اشاره شد و ما نیز برای رفع آنها تلاش کردیم.

وی گفت: در مجموع برنامه‌های مختلفی برای خدمات‌رسانی به مهمانان نوروزی و راهیان نور در آبادان برنامه‌ریزی و مورد اجرا گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/72008/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول