اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

75 اثر به دبیرخانه همایش نقش نماز در دوران دفاع مقدس ارسال شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون 75 اثر به دبیرخانه همایش نقش نماز در دوران هشت سال دفاع مقدس واصل شده است.

75 اثر به دبیرخانه همایش نقش نماز در دوران دفاع مقدس ارسال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رحمت‌الله اروجی پیش‌از امروز در جلسه هماهنگی برگزاری همایش ملی نقش نماز در دوران هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: نماز و دفاع مقدس از موضوعات با اهمیت و ارزشی جامعه ما به شمار می‎روند و باید تا می‎توان در راستای تبیین اهمیت و جایگاه این موضوع مهم در جامعه تلاش کرد.

وی به نقش نماز در پیروزی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: نماز در مکتب انسان‌ساز اسلام از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و رزمندگان اسلام با تاسی از این فریضه الهی توانستند موجبات افتخار و اقتدار ایران اسلامی را در جبهه‌های حق علیه باطل فراهم آورند.

اروجی با بیان اینکه تاکنون 75 اثر به دبیرخانه همایش واصل شده است، تصریح کرد: بیش از 50 اثر نیز در راه است و پیش‌بینی می‎شود 120 اثر به دبیرخانه واصل شود.

مسئول کمیته علمی همایش نقش نماز در دوران دفاع مقدس ادامه داد: با توجه به اینکه این همایش برای نخستین بار است که در کشور برگزار می‎شود پیش‌بینی می‎شود افراد بسیاری مایل به شرکت در آن باشند و این امر می‎طلبد تا زمان ارسال آثار تمدید شود.

اروجی با اشاره به بخش‌های فراخوان همایش نقش نماز در دوران مقدس، بیان داشت: این همایش در هفت بخش شعر، وبلاگ، فیلم‌نامه، داستانک، عکس، خاطره‌نویسی و مقاله برگزار می‎شود.

وی بر ضرورت تبلیغات و اطلاع‌رسانی گسترده این همایش تاکید کرد و گفت: امید می‎رود با تبلیغات فراگیر و گسترده‌تر شاهد استقبال چشمگیر از این همایش باشیم.

اروجی خاطرنشان کرد: پس از پایان مهلت ارسال آثار، کمیته‌های داوری پنج نفره برای داوری و انتخاب آثار برگزیده تشکیل می‎شود.

انتهای پیام/68004/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول